Mastager 122 Skrevet 6. November, 2017 Hej alle.. Har luret en del anmeldelser herinde det sidste års tid, og også været ude og prøve en del, alle mulige steder i Midtjylland. Jeg prøvede for nyligt en thai massage, som kalder sig mmthaimassage (Google det evt). Ligger lige lidt udenfor Herning. Hun er hist egentlig ikke thai, men det kunne nu ikke mærkes i massagen og det afsluttende hj. God hård massage, hvor man virkelig kunne mærke, der blev taget fat. Og en afslutning, som heller ikke fejlede noget.! Så vidt jeg ved, tilbydes der kun hj. Normalpris. Sød kvinde, ikke sååå god til dansk, men forståelig. Svært med alder, men vel ca 40-45,vil jeg tro. God oplevelse, hvis man også kan lide den gode hårde massage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 52 Skrevet 8. November, 2017 Mastager skrev, den 06-11-2017 at 19:32: Hej alle.. Har luret en del anmeldelser herinde det sidste års tid, og også været ude og prøve en del, alle mulige steder i Midtjylland. Jeg prøvede for nyligt en thai massage, som kalder sig mmthaimassage (Google det evt). Ligger lige lidt udenfor Herning. Hun er hist egentlig ikke thai, men det kunne nu ikke mærkes i massagen og det afsluttende hj. God hård massage, hvor man virkelig kunne mærke, der blev taget fat. Og en afslutning, som heller ikke fejlede noget.! Så vidt jeg ved, tilbydes der kun hj. Normalpris. Sød kvinde, ikke sååå god til dansk, men forståelig. Svært med alder, men vel ca 40-45,vil jeg tro. God oplevelse, hvis man også kan lide den gode hårde massage Er det øst/vest/syd/nord for Herning man skal for at besøge dette sted ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 122 Skrevet 8. November, 2017 Du skal bare booke på mmthaimassage.dk, så får du adressen.. fik at vide det var sådan det foregik... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 247 Skrevet 28. November, 2017 Mastager skrev, den 8/11/2017 at 11:58: Du skal bare booke på mmthaimassage.dk, så får du adressen.. fik at vide det var sådan det foregik... Der kommer ikke adresse op hos mig ! ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 122 Skrevet 28. November, 2017 Mmthaimassage.dk - du får adressen når du skriver eller ringer på nummeret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg