Hop til indhold
Aros

Fake news

Recommended Posts

Alternativet er imod penge i skattely - undtagen når de selv modtager penge derfra. 

Alternativet er imod fake news - undtagen når de selv bruger dem. 

Uffe Elbæk er den værste af alle politikere til at svare noget helt andet end det han bliver spurgt om i debatter. 

Ufatteligt at der er nogen, der så meget som overvejer at stemme på sådan et parti!

Redigeret af Prinz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Prinz skrev, for 23 minutter siden:

Alternativet er imod penge i skattely - undtagen når de selv modtager penge derfra. 

Alternativet er imod fake news - undtagen når de selv bruger dem. 

Uffe Elbæk er den værste af alle politikere til at svare noget helt andet end det han bliver spurgt om i debatter. 

Ufatteligt at der er nogen, der så meget som overvejer at stemme på sådan et parti!

Tidligere kunne man altid more sig over Enhedslisten og de Radikale. 

Men jeg skal lige love for, at Alternativet har skubbet dem ned af listen :D

Ps. Man kan stadigvæk more sig over Enhedslisten og de Radikale :D

Redigeret af Gæst
Ps

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Morisot

Forargelsen må jo siges at være berettiget i et forum, hvor kvaliteteten af information har højeste prioritet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er sørme enig med Jakob Elleman-Jensen for en gangs skyld:

>>»Men det er det, der sker, når populister kommunikerer. Så skal alting fremstilles sort/hvidt og meget enkelt – men det gælder både for venstrepopulister og højrepopulister,« siger han.<<

Men det skal siges til Alternativets ros, at de lægger sig fladt ned og erkender deres brøde, det kunne andre lære noget af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 3 timer siden:

Jeg er sørme enig med Jakob Elleman-Jensen for en gangs skyld:

>>»Men det er det, der sker, når populister kommunikerer. Så skal alting fremstilles sort/hvidt og meget enkelt – men det gælder både for venstrepopulister og højrepopulister,« siger han.<<

Ja, der er håb for Uffemandens søn :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ralph Nord
Morisot skrev, den 6/11/2017 at 21:52:

Forargelsen må jo siges at være berettiget i et forum, hvor kvaliteteten af information har højeste prioritet

Som altid en spydig kommentar og som altid med meget lidt reelt indhold.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ralph Nord skrev, for 16 minutter siden:

Som altid en spydig kommentar og som altid med meget lidt reelt indhold.....

Her er jeg så ikke enig, @Morisot er en særdeles kompetent og omhyggelig debattør, som virkelig kan bore dybt, samtidigt med at han behændigt undgår at tage stilling til materien i de tråde, hvori kan skriver indlæg.

Som skrevet andetsteds ville det være rart, om han åbent ville bekende kulør!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ralph Nord
Onslow skrev, for 6 minutter siden:

Her er jeg så ikke enig, @Morisot er en særdeles kompetent og omhyggelig debattør, som virkelig kan bore dybt, samtidigt med at han behændigt undgår at tage stilling til materien i de tråde, hvori kan skriver indlæg.

Du understreger jo selv min pointe.

Når jeg siger:

Ralph Nord skrev, for 27 minutter siden:

Som altid en spydig kommentar og som altid med meget lidt reelt indhold...

Så mener jeg, at hans indlæg netop mangler reelt indhold i forhold til det emne tråden omhandler, som Morisot smyger sig udenom gang på gang.

Med det in mente finder jeg det derfor påfaldende, at han så tillader sig at kritisere debat niveauet i dette under-forum, når han selv gentagne gange undlader at udnytte sin chance til at højne niveauet herinde, hvad jeg er sikker på han evner, da han utvivlsomt er en yderst velbegavet Herre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 56 minutter siden:

Her er jeg så ikke enig, @Morisot er en særdeles kompetent og omhyggelig debattør, som virkelig kan bore dybt ...

Helt enig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Morisot
Onslow skrev, for 1 time siden:

Jeg forstår ikke helt, hvorfor det “at bekende kulør” er så vigtigt. Det synes jeg lidt afspejler en uheldig tendens i debatten til, at holdninger og politisk ståsted  er vigtigere end argumenter og viden.

Jeg har et åbent sind og har som udgangspunkt ikke lyst til at blive puttet ned i en kasse. I min verden er det en kvalitet. Debatter som udelukkende er en fastlåst skyttegravskrig, hvor man kun udveksler holdninger og ikke flytter sig ud af stedet, er i min verden ret værdiløse.

Men indrømmet, det sker da drillepinden kommer op i mig, da jeg sætter stor pris på humor og sarkasme i en debat. Da mange af dette forums medlemmer giver udtryk for stor maskulinitet, havde jeg lidt på fornemmelsen, at jeg ikke skulle frygte sårede følelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...