Hop til indhold
Guest Trinebigboobs

Frejepigen

Recommended Posts

Guest Trinebigboobs

Kære alle. 

Trine bigBoobs her..

Jeg vil blot informere om at Frejepigen på annoncelight bruger andre pigers billeder, bla. Mine... 

Det er mega ufedt, både for mig og dem der kommer som gæst..

For reference eller nysgerrighed, ses mine billeder på egen hjemmeside,Trine.nu.

Jeg har selvfølgelig både forsøgt at kontakte pågældende og anmeldt til annonce....

-Mor er skuffet,...

https://annoncelight.dk/profile/frejepigen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinebigboobs skrev, for 13 minutter siden:

Kære alle. 

Trine bigBoobs her..

Jeg vil blot informere om at Frejepigen på annoncelight bruger andre pigers billeder, bla. Mine... 

Det er mega ufedt, både for mig og dem der kommer som gæst..

For reference eller nysgerrighed, ses mine billeder på egen hjemmeside,Trine.nu.

Jeg har selvfølgelig både forsøgt at kontakte pågældende og anmeldt til annonce....

-Mor er skuffet,...

https://annoncelight.dk/profile/frejepigen

Hvad sagde pågældende da du konfronterede hende ?

Mht. at rapportere annoncer på annonceligt så er det lidt op og ned hvor hurtige de er til at reagere (hvis de overhoved reagerer) Har også erfaring med at der skal se én anmeldelse pr. billede med link som bevis, selvom det er åbenlyst at der er sket misbrug af en hel række billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er den velkendte vendelpige/kvinde med en million alias . Så den du har skrevet til er en skummel pimp fra det mørke Nordjylland .

Rigtig øv for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinebigboobs
tilmodenQ skrev, for 5 timer siden:

puha blev helt svimmel af dine billeder... :).

men det er træls andre bruger ens billeder... 

Hahahah, godt at høre at mine billeder har effekt - ærgerligt at de har så meget effekt at andre piger synes de er bedre end det de selv kan byde ind med.

Fniser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinebigboobs
DK fyr 34 skrev, for 5 timer siden:

Hvad sagde pågældende da du konfronterede hende ?

Mht. at rapportere annoncer på annonceligt så er det lidt op og ned hvor hurtige de er til at reagere (hvis de overhoved reagerer) Har også erfaring med at der skal se én anmeldelse pr. billede med link som bevis, selvom det er åbenlyst at der er sket misbrug af en hel række billeder.

Jeg vil glæde mig til at det bliver lettere end du her beskriver. Pyh...

Jeg fik svar på min sms at hun ville lade det gå videre til den der står for hendes annoncering,..

T.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinebigboobs
Frodige Ida skrev, for 5 timer siden:

Det er den velkendte vendelpige/kvinde med en million alias . Så den du har skrevet til er en skummel pimp fra det mørke Nordjylland .

Rigtig øv for dig.

Meget! Håber det går i orden meget snart. Så det er simpelthen en eller anden mand? Der sidder og misbruger andres markedsføring? Har ikke hørt om det før,.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Trinebigboobs skrev, den 6/11/2017 at 17:25:

Kære alle. 

Trine bigBoobs her..

Jeg vil blot informere om at Frejepigen på annoncelight bruger andre pigers billeder, bla. Mine... 

Det er mega ufedt, både for mig og dem der kommer som gæst..

For reference eller nysgerrighed, ses mine billeder på egen hjemmeside,Trine.nu.

Jeg har selvfølgelig både forsøgt at kontakte pågældende og anmeldt til annonce....

-Mor er skuffet,...

https://annoncelight.dk/profile/frejepigen

ja kan da også se at hun har nikis billede på også hmm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg tror jeres billeder bliver brugt alle steder, det er da træls, folk ikke kan holde fingerne fra jeres billeder, når jeg søger med et  billeder kommer der et link frem, med at den er på den dating side :) lidt underlig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinebigboobs skrev, den 6/11/2017 at 17:25:

Kære alle. 

Trine bigBoobs her..

Jeg vil blot informere om at Frejepigen på annoncelight bruger andre pigers billeder, bla. Mine... 

Det er mega ufedt, både for mig og dem der kommer som gæst..

For reference eller nysgerrighed, ses mine billeder på egen hjemmeside,Trine.nu.

Jeg har selvfølgelig både forsøgt at kontakte pågældende og anmeldt til annonce....

-Mor er skuffet,...

https://annoncelight.dk/profile/frejepigen

Hvor er det dårlig stil!

Godt, at du advarer...... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...