Hop til indhold
Guest Runaldo

AS Dolls

Recommended Posts

Og så står der sgu oven i købet FRA 1000 kr.... Tsk tsk tsk.... Mon anal og sf koster ekstra? Skal man bruge gummi eller er dukken gummi nok i sig selv? Og hvad med rengøring? Er det ligesom med sommerhuse at man enten selv kan gøre rent inden man forlader stedet eller man kan betale sig fra det? Hvem har ikke prøvet at komme til et sommerhus eller lignende hvor den foregående lejer ikke har gjort ordentligt rent.... Nej nej nej tør slet ikke tænke tanken til ende..... Hver sine lyster for sine penge, men det bliver et "nej tak" herfra.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smukke er de da, et massage apparat til mænd, er hvad det er i super udførelse, Mææn 1000 kr for en halv time når man kan få en god gang massage  ( 1 time ) med fuld pakke til 1200kr så lydder det som en del i overkanten....

Når man så kan købe en til ca 12.000kr  så er den tjent ind på 12 gange udlejning  (  de har nok ikke givet samme pris som vi kan købe dem til )  

Vil ikke sige jeg ikke ville prøve for sjovs skyld men ikke til den pris.

Der var også en på sjælland ( pige ) som tilbød dukker af samme slags som man kunne bruge evt sammen med hende selv .

 

Nå vi må se om nogen kommer med en anmeldelse af dem :)

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man kigger på deres hjemmeside under menupunktet "på lager" kan man se de forskellige modeller. Ved nogen af dem står der "Kan stå" og andre igen "Kan ikke stå".... Giver den oplysning ikke kun mening hvis det var "mandedukker"? Eller er det bare min tankegang der igen løber af med mig? ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame I skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor henvender i jer ikke til vedkommende som har oprettet profilen og forhøre jer om diverse i stedet for at sidde og svine noget til i tydelig vis ikke aner en fløjtende fis om ????

Syntes seriøst det er ganske uhøfligt

 

Fordi det er skægt at have det sjovt på andres bekostning. Og så vil jeg vælge at kalde det satire - så er alt tilladt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 1 minut siden:

Fordi det er skægt at have det sjovt på andres bekostning. Og så vil jeg vælge at kalde det satire - så er alt tilladt.

At have det "sjovt" på andres bekostning er for dig åbenbart okay ... Så længe det ikke omhandler en selv... Åbenbart

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame I skrev, for 2 minutter siden:

At have det "sjovt" på andres bekostning er for dig åbenbart okay ... Så længe det ikke omhandler en selv... Åbenbart

Jeg tager gerne imod lidt mobning hvis det kan gøre andre glade. Synes reelt at det er et lidt spinkelt grundlag at tage så voldsomt på vej over. Men som jeg skrev længere oppe: Hver sine lyster for sine penge. Og nu tror jeg reelt at dukken er ret lige glad med at vi gør lidt grin med den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Svine? Sorry my lady, der er kritik af pris med en dukke vs en ægte GP, og forskellen er ikke stor....jegvsyntes det “bordel” sviner en ægte GP med den annonce, ja dukkerne koster g sksl nok serviceres og der sksl sikres hygiejne, men den pris kan jeg kun more mig over og nej, jegvhil ikke bolle en dukke for penge, kun en dejlig afklaret ung stram fast kvinde,,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det går for øvrigt heller ikke at jeg henvender mig. De tager kun mod seriøse henvendelser. Og hvis der er noget jeg ikke - ja så er det sgu seriøs.

Har ærlig talt svært ved at tage sådan en klam fidus for seriøst. Hvis man skal betragte dukkerne som den "ægte" vare er bagmændene jo alfonser hvilket jo er strafbart i vores lille retssamfund. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 10 minutter siden:

Det går for øvrigt heller ikke at jeg henvender mig. De tager kun mod seriøse henvendelser. Og hvis der er noget jeg ikke - ja så er det sgu seriøs.

Har ærlig talt svært ved at tage sådan en klam fidus for seriøst. Hvis man skal betragte dukkerne som den "ægte" vare er bagmændene jo alfonser hvilket jo er strafbart i vores lille retssamfund. 

Kære 22 and thick

Nu er du ikke sød,alle har vel lov til at have sin lyst. Nogen elsker en dejlig dansk pige,nogen er til en smuk thai. Her er der ikke tale om en klam fidus,men om en fræk lyst til sikker sex med en smuk Doll.s. Det er lavet som en service til dem som kunne tænke sig en Doll,s Nu har de mulighed for at prøve en og få fornemmelsen  om det er noget som de lyster inden de køber deres helt egen private drømme elskerinde.

Jeg vil ønske dig en god aften og bede dig gøre plads til andres lyster.

 

Madame Elisabeht

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 7 minutter siden:

Kære 22 and thick

Nu er du ikke sød,alle har vel lov til at have sin lyst. Nogen elsker en dejlig dansk pige,nogen er til en smuk thai. Her er der ikke tale om en klam fidus,men om en fræk lyst til sikker sex med en smuk Doll.s. Det er lavet som en service til dem som kunne tænke sig en Doll,s Nu har de mulighed for at prøve en og få fornemmelsen  om det er noget som de lyster inden de køber deres helt egen private drømme elskerinde.

Jeg vil ønske dig en god aften og bede dig gøre plads til andres lyster.

 

Madame Elisabeht

 

Nu har trådstarter placeret indlægget under hygge,og ikke som en efterlysning.

kunne vi så ik hygge lidt udenfor mangfoldigheden og alen lange selfies med enslydende billed og tekst?:)

22 og tyk er lige til Amager Bio.

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
Madame I skrev, for 3 timer siden:

At have det "sjovt" på andres bekostning er for dig åbenbart okay ... Så længe det ikke omhandler en selv... Åbenbart

Overvej nu seriøsiteten i hans kommentar og din egen. Ingen grund til at hidse sig op over noget så banalt. Ellers undlad at kommentere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 8 timer siden:

Kære 22 and thick

Nu er du ikke sød,alle har vel lov til at have sin lyst. Nogen elsker en dejlig dansk pige,nogen er til en smuk thai. Her er der ikke tale om en klam fidus,men om en fræk lyst til sikker sex med en smuk Doll.s. Det er lavet som en service til dem som kunne tænke sig en Doll,s Nu har de mulighed for at prøve en og få fornemmelsen  om det er noget som de lyster inden de køber deres helt egen private drømme elskerinde.

Jeg vil ønske dig en god aften og bede dig gøre plads til andres lyster.

 

Madame Elisabeht

 

Kald det hvad du vil, det er et frit land. Jeg vil stadig kalde det en klam fidus at leje dukker ud på den måde og så til den pris. Men tvivler og håber  på der er ret mange der vil betale 1000 kr eller mere for en halv time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...