Himmerlændingen 31 Skrevet 6. November, 2017 Hejsa Er der nogen herinde som har haft kontakt med en af de piger som vendelpige/kvinde reklamerer for. Det ser meget interessant ud, men for pokker et roderi i billeder og tekst. Mvh. Himmerlændingen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5038 Skrevet 6. November, 2017 Prøv at bruge søgefeltet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Himmerlændingen 31 Skrevet 6. November, 2017 Frodige Ida skrev, for 2 timer siden: Prøv at bruge søgefeltet. Det syntes jeg også jeg har gjort - men kan kun se nogen der ligesom jeg undres og desværre ikke ret meget brugbar info men hvis du ser noget som jeg ikke ser så er jeg meget interesseret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stineaalborg 1 Skrevet 13. November, 2017 Det er en fake profil. Så sent som i dag har de brugt et af mine billeder på annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5038 Skrevet 13. November, 2017 Stineaalborg skrev, for 55 minutter siden: Det er en fake profil. Så sent som i dag har de brugt et af mine billeder på annoncelight Profilen eksistere skam men med lånte billeder af mange forskellige kvinder. Men der er lavt at nappe andres billeder. Håber du har anmeldt det til annoncelight. Man kan jo prøve at oplyse dem om at det er et gentagende problem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stineaalborg 1 Skrevet 13. November, 2017 Frodige Ida skrev, for 2 minutter siden: Profilen eksistere skam men med lånte billeder af mange forskellige kvinder. Men der er lavt at nappe andres billeder. Håber du har anmeldt det til annoncelight. Man kan jo prøve at oplyse dem om at det er et gentagende problem. Ja det er lige frækt nok at bruge andres billeder, og ja har kontaktet support på annoncelight. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg