Hop til indhold

Vendelpige/kvinde

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Er der nogen herinde som har haft kontakt med en af de piger som vendelpige/kvinde reklamerer for. Det ser meget interessant ud, men for pokker et roderi i billeder og tekst.

Mvh. Himmerlændingen 

Skrevet
  • Author
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Prøv at bruge søgefeltet.;)

Det syntes jeg også jeg har gjort - men kan kun se nogen der ligesom jeg undres :huh: og desværre ikke ret meget brugbar info :( men hvis du ser noget som jeg ikke ser så er jeg meget interesseret :)

Skrevet

Det er en fake profil. Så sent som i dag har de brugt et af mine billeder på annoncelight :|

Skrevet
Stineaalborg skrev, for 55 minutter siden:

Det er en fake profil. Så sent som i dag har de brugt et af mine billeder på annoncelight 

Profilen eksistere skam men med lånte billeder af mange forskellige kvinder. Men der er lavt at nappe andres billeder. Håber du har anmeldt det til annoncelight. Man kan jo prøve at oplyse dem om at det er et gentagende problem.:(

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 2 minutter siden:

Profilen eksistere skam men med lånte billeder af mange forskellige kvinder. Men der er lavt at nappe andres billeder. Håber du har anmeldt det til annoncelight. Man kan jo prøve at oplyse dem om at det er et gentagende problem.:(

Ja det er lige frækt nok at bruge andres billeder, og ja har kontaktet support på annoncelight.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.