Hop til indhold
NoSecret

GANGBANG ved Vejle den 8. november - med Putte på 19 år og Esther på 23 år - mulighed for sex uden kondom og analsex

Recommended Posts

mr. sving skrev, for 3 timer siden:

Nu har en udvalgsformand vel ikke decideret omgang med børn og unge. Det er vel mere pædagoger og trænere.

En formand i en sportsklub skal jo heller ikke have en børneattest, sålænge han/hun ikke har jævnlig kontakt med børn. Men træneren skal have en.

Der er jeg nød til at mod sige dig.. Jo det skal han det er et krav.... Jeg kender en del foreningslivet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke tilladt at være betalt hjælper, og det er heller ikke tilladt at leje lokaler ud til formålet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoSecret skrev, for 8 minutter siden:

Det er ikke tilladt at være betalt hjælper, og det er heller ikke tilladt at leje lokaler ud til formålet.

Jeg mener at domspraksis normalt er at udlejere, telefondamer, revisorer, annoncører, den kommunale renovation, telefonselskabet, internetleverandøren og alle mulige andre man kan sige der tjener penge på at have de prostituerede som deres kunder, er på sikker grund, så længe de ikke tager en avance der er udover det normale, eller lade sige betale med en bestemt procentdel af den prostitueredes indtjening.

En udlejer der lejer ud til et bordel kan mig bekendt ikke straffes for rufferi, hvis lejen er lige som for et helt tilsvarende lejemål til enhver anden type virksomhed.

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr. sving skrev, for 34 minutter siden:

Er det også rufferi hvis en pige beder en person eller flere om at hjælpe med at arrangere et arrangement. Man aftaler at at x % af omsætningen går til hjælperne. 

Det er jo lidt det samme der sker når en sportsklub beder et madsted om at stå for at grille pølser. Så er det meget normalt at madstedet får x % af pølsesalget.

Ja, det vil det være. Hvis man aflønnes på den måde så er man med i det. Du har en del af "forretningsrisikoen" ved at arrangementet måske ikke bliver en succes, og din belønning for det, er at du så også har en chance for større gevinst hvis det bliver en succes. Du er ikke længere bare en underleverandør af en service.

Det er ganske rigtigt ikke meget anderledes end pølsesalget. Der deler man jo også forretningsrisikoen og man sørger derved for at begge parter har interesse i at salget går så godt som muligt. Forskellen er rufferiloven, og at der ikke findes tilsvarende regler for pølsesalg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr. sving skrev, for 55 minutter siden:

Er det også rufferi hvis en pige beder en person eller flere om at hjælpe med at arrangere et arrangement. Man aftaler at at x % af omsætningen går til hjælperne. 

Det er jo lidt det samme der sker når en sportsklub beder et madsted om at stå for at grille pølser. Så er det meget normalt at madstedet får x % af pølsesalget.

Hvis der afregnes til hjælperen er det rufferi.  

Det er ikke det samme som at sælge en pølse. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her vil jeg altså gerne påråbe mig noget ligestilling! Hvis nogen vil sælge min pølse, vil jeg sgu da også ha' mulighed for at sende vedkomne i spjældet for rufferi!! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan var gang-banget egentlig? Var det godt, var pigerne frække og tændte?

Alt det andet interesserer mig ikke. Hvis pigerne er frivilligt med (og det tror jeg de var), så er jeg ret ligeglad med det andet.

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
maria30dk skrev, for 2 timer siden:

Der er jeg nød til at mod sige dig.. Jo det skal han det er et krav.... Jeg kender en del foreningslivet...

Her er så hvad der står om hvem der skal have børneattester (man skal have kontakt til børnene);

 

Hvornår kan der indhentes en børneattest
Der kan indhentes en børneattest, når myndigheder, virksomheder, foreninger og andre, skal ansætte eller beskæftige personer, der har eller har mulighed for at opnå direkte kontakt med børn under 15 år som led i deres ansættelse eller beskæftigelse. Det kan f.eks. være skolelærere, fodboldtrænere, spejderledere, dagplejemødre, livreddere i en svømmehal eller pedeller på skoler. 

Der kan også indhentes børneattester på familiemedlemmer m.v. over 15 år med en relation til den ansatte eller beskæftigede, der indebærer, at også de har mulighed for at opnå direkte kontakt med børn under 15 år. Det kan f.eks. være tilfældet for personer med bopæl sammen med en dagplejemor.

Hvornår er der pligt til at indhente børneattest
I en række situationer er der en pligt for arbejdsgiveren eller foreningen til at indhente en børneattest. Pligten omfatter i visse situationer også familiemedlemmer m.v. over 15 år. Hvem, der er pligt til at indhente børneattester på, er reguleret i en række bekendtgørelser udstedt i medfør af børneattestloven.

En børneattest kan ikke indhentes i situationer, hvor den ansatte eller beskæftigede ikke som led i ansættelsen eller beskæftigelsen har mulighed for at opnå direkte kontakt med børn under 15 år. 

https://www.politi.dk/da/borgerservice/straffeattest/boerneattest/

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, for 2 timer siden:

Ja, det vil det være. Hvis man aflønnes på den måde så er man med i det. Du har en del af "forretningsrisikoen" ved at arrangementet måske ikke bliver en succes, og din belønning for det, er at du så også har en chance for større gevinst hvis det bliver en succes. Du er ikke længere bare en underleverandør af en service.

Det er ganske rigtigt ikke meget anderledes end pølsesalget. Der deler man jo også forretningsrisikoen og man sørger derved for at begge parter har interesse i at salget går så godt som muligt. Forskellen er rufferiloven, og at der ikke findes tilsvarende regler for pølsesalg.

Ja det kan jeg godt se efter jeg nlige fik læst op på ordets betydning:

Rufferi, et. (ænyd. d. s., mnt. rufferie; til V. ruffe ell.Ruffer; nu især jur.) det at koble, ruffe (V); det at tilskynde til ell. fremme utugt mellem andre personer, især for vindings skyld; 

Ved en procentsats ryger man ind i for vindings skyld.

Så er det bedre med en fast løn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Oldtimer skrev, for 2 timer siden:

Hvordan var gang-banget egentlig? Var det godt, var pigerne frække og tændte?

Alt det andet interesserer mig ikke. Hvis pigerne er frivilligt med (og det tror jeg de var), så er jeg ret ligeglad med det andet.

Venligst OT

Kunne være sjovt hvis stiften har et billede, af alfonsen, og alle gæsterne :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
sexplorer skrev, for 9 timer siden:

Er helt med på, men det er ham der er overbossen. ;) Håber at dem, der er under ham har alligevel styr på tingene, at det ikke går ud over børnene .

Øhh jaa.. fordi hvis man er en der tænder på GB så kan man nok ikke arbejde med børn og unge uden at ville voldtage dem alle sammen?? Var det Mette Frederiksen eller Helle Thorning, der i sin bog mente at en masse jobfunktioner ikke kunne bestrides af mænd der gik til prostituerede? For så havde de nok ikke den tilstrækkelige dømmekraft. Så må man håbe at der ikke er nogen herinde der har vigtige jobfunktioner eller kommer i nærheden af børn... for så går det vist helt galt.. og alle børnene bliver voldtaget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
8270 skrev, for 6 timer siden:

Kunne være sjovt hvis stiften har et billede, af alfonsen, og alle gæsterne :-)

Det har de helt sikkert, men det er ikke forbudt at deltage, så længe pigerne er over 18 år. At så Hansen og Jensen og andre er blevet hulkammerater, er avisen ligeglad med, det er uinteressant for dem.

De går efter politikeren, fordi han kan være interessant, særligt, hvis det viser sig han er bagmand. Noget tyder på det, da han har stået for leje af lejligheden og transporteret pigerne til stedet, samt skulle have transporteret dem hjem igen (hvis avisen ikke havde været der)

Pigerne er sikkert også afhørt og har snakket. Pigerne har som sådan ikke gjort noget forkert, i seksuel sammenhæng, men kan blive konfronteret med Skat. De kan blive pålagt Skat af indtægten, samt, hvis de er på overførselsindkomst, miste denne.

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Pophair skrev, for 6 timer siden:

Det har de helt sikkert, men det er ikke forbudt at deltage, så længe pigerne er over 18 år. At så Hansen og Jensen og andre er blevet hulkammerater, er avisen ligeglad med, det er uinteressant for dem.

De går efter politikeren, fordi han kan være interessant, særligt, hvis det viser sig han er bagmand. Noget tyder på det, da han har stået for leje af lejligheden og transporteret pigerne til stedet, samt skulle have transporteret dem hjem igen (hvis avisen ikke havde været der)

Pigerne er sikkert også afhørt og har snakket. Pigerne har som sådan ikke gjort noget forkert, i seksuel sammenhæng, men kan blive konfronteret med Skat. De kan blive pålagt Skat af indtægten, samt, hvis de er på overførselsindkomst, miste denne.

Det er ikke i forhold til loven jeg tænker - mere, de mænd der var med er sikkert alle i forhold..så der kunne blive drama i de små hjem :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Ja, rigtigt, men avisen har nogle regler de følger. De medvirkende har været til et privat, lovligt arrangement og kan ikke rigtig se hvad avisen skal bruge det til og ha lyst til at udgive. Der er lov for, hvad de må udgive, uden at spørge den fotograferede om lov.

Det vil være endnu værre, hvis der nu var sat et cam op i lejligheden af arrangøren :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bør alt den her debat om Zeidler ikke foregå i en anden tråd? Det handler jo ikke rigtigt om arrangementet mere - eller hvad?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...