Hop til indhold

Recommended Posts

Hej der ude..

Hvordan gør i jer "ren" bag i når i skal være sammen med en trans. ?? Gør i det hjemme fra inden i ankommer til stedet, eller tager i et bad hos pigen og ordner det der ??? 

Hvordan og hvad bruger i til det gøre jer ren med inden sex med en trans. ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ero198 skrev, for 23 minutter siden:

Hej der ude..

Hvordan gør i jer "ren" bag i når i skal være sammen med en trans. ?? Gør i det hjemme fra inden i ankommer til stedet, eller tager i et bad hos pigen og ordner det der ??? 

Hvordan og hvad bruger i til det gøre jer ren med inden sex med en trans. ?

 

Jeg vil anbefale at du gør det hjemme fra i ro og mag og så lige tjekker op på resultatet i badet ifm. besøget. Hvis du skal være ordentlig ren kan du ikke klare det i de par minutter et brusebad tager hos transen.

Brug evt. en skylle-stand i stil med disse. De giver et godt resultat og er nemme at bruge:

https://www.homoware.dk/Kategorier/Anal-Douches-og-skyllestave-til-analsex-6442/

De fås i forskellige længder alt efter hvor ren du ønsker at blive (jo længere op du er ren jo længere holder resultatet)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Denfrækkehusmor

Eller også kan man med fordel også tage et klyx.

De købes på apoteket i håndkøb og virker med det samme.

Skyl derefter med "numseskylleren" mens du sidder på toilettet og efterfølgende i bruseren:)

Gør det ikke tidligere end to timer før besøget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 3 timer siden:

Jeg vil anbefale at du gør det hjemme fra i ro og mag og så lige tjekker op på resultatet i badet ifm. besøget. Hvis du skal være ordentlig ren kan du ikke klare det i de par minutter et brusebad tager hos transen.

Brug evt. en skylle-stand i stil med disse. De giver et godt resultat og er nemme at bruge:

https://www.homoware.dk/Kategorier/Anal-Douches-og-skyllestave-til-analsex-6442/

De fås i forskellige længder alt efter hvor ren du ønsker at blive (jo længere op du er ren jo længere holder resultatet)

skru bruserhovedet af slangen, kropsvarmt vand, ikke for meget tryk på, hold slangen mod anus i kort tid, ha en spand stående som du tømmer tarmen for vand og ? i, skyl ca 10 gange (husk ikke for meget vand) så skulle du være klar til at modtage hvis det sker indenfor de næste par timer. - Jeg har rigtig go erfaring med denne metode :-)

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 46 minutter siden:

skru bruserhovedet af slangen, kropsvarmt vand, ikke for meget tryk på, hold slangen mod anus i kort tid, ha en spand stående som du tømmer tarmen for vand og ? i, skyl ca 10 gange (husk ikke for meget vand) så skulle du være klar til at modtage hvis det sker indenfor de næste par timer. - Jeg har rigtig go erfaring med denne metode :-)

1955

God beskrivelse. Dog skal man være opmærksom på slangens genvind. Ved en skyllestav kan du stikke staven så langt op som du synes er behageligt og dermed opnå et mere grundigt resultat uden uden risiko for rifter fra gevindet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 10 minutter siden:

God beskrivelse. Dog skal man være opmærksom på slangens genvind. Ved en skyllestav kan du stikke staven så langt op som du synes er behageligt og dermed opnå et mere grundigt resultat uden uden risiko for rifter fra gevindet.

slangens munding holdes tæt op til - ikke ind i numsen! så det er kun vand der kommer Indenfor :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 1 minut siden:

slangens munding holdes tæt op til - ikke ind i numsen! så det er kun vand der kommer Indenfor :-)

I know.....advarer bare evt. noviser så de ikke stikker slangens gevind op.

Men jeg har brugt skyllestave (forskellige størrelser og materialer) gennem alle mine seksuelle aktive år og det fungerer bedst for mig. Langt bedre end bare bruseslangen mod anus. Pt. bruger jeg en fleksibel/bøjelig en i latex. Men der er selvfølgelig også forskellige præferencer mht. hvor ren man vil være og hvor lang tid det skal kunne holde ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Personligt vil jeg komme med det råd altid at udvise varsomhed og tålmodighed med processen - i modsat fald kan det gå rigtig galt...

Bruserslangen forudsætter for mig at se, dels et blandingsbatteri der er i stand til at levere nøjagtig tempereret vand til processen - i den forbindelse er håndlunt ikke 37 grader, men hellere omkring 30-32 grader. Tarmens slimhinde er ekstremt følsom overfor varme, så pas altid på ! Dog heller ikke for koldt skyllevand, da dette er forbundet med ubehag og også giver uhensigtsmæssige sammentrækninger.

Herudover bør der være en hane til regulering lige ved det der skal indføres, idet der ikke skal specielt voldsomt tryk til at skade tarmslimhinden eller endog give en perforation af tarmvæggen.

Jeg ville til enhver tid anvende enten en lille gummiboldsprøjte, eller et godt gammeldags apparat( i en moderne udformning) til udskyldning( til info var det hvad vores forgængere på den kvindelige side anvendte efter et samleje for at undgå graviditet før præventionen blev effektiv). Køb noget ordentligt grej, som holder, og specielt er til at gøre forsvarligt rent.

Korrekt at der i det link @Iscenesat Virkelighed henviser til skelnes mellem "lille" og "stort" skyl...

Kommer der vand forbi colon sigmoideum(i praksis det lille knæk tyktarmen slår umiddelbart efter anus og inden den går over i colon descendens(=det opadstigende stykke), ja så er der masser der på et tidspunkt gerne vil ud. Selvom man tror, at nu er det slut, ja så er det det alligevel ikke når man får vendt og drejet sig rundt. Der skal typisk ikke meget vand til for at overstige punktet, så er man til det lille skyl, er mange gange små bedre end få større.

Det store skyl er effektivt, men er ikke helvedes sundt at benytte alt for ofte, idet tarmens naturlige flora irriteres i et vist omfang.

Tror også at det er vigtigt at pointere, at helt sikker på 100 % renlighed kan man i praksis aldrig være...

Selv efter en udrensning ifm. kikkertundersøgelser af tarmen der foregår som en "saltvandskur" oppe fra mundsiden og med brug af diverse medikamenter + typisk masser af vand, kan og vil man ofte se små rester på billederne. Vi er mennesker og ikke maskiner... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...