Hop til indhold
puggimain

Massage + HJ Århus/Randers og i mellem.

Recommended Posts

Hvis du finder et sådan sted så kommer du enten til at stå i kø eller også er pigen gammel, grim og extrem fed. Tror ikke det er muligt at finde et sted der tilbyder en god massage og hj til den pris. Hvis du var en pige/ kvinde ville du så udføre det job til den latterlige løn som du vil betale? Synes det er usmageligt.

19 cm

Del dette indlæg


Link til indlæg
19 cm glæde skrev, for 5 timer siden:

Hvis du finder et sådan sted så kommer du enten til at stå i kø eller også er pigen gammel, grim og extrem fed. Tror ikke det er muligt at finde et sted der tilbyder en god massage og hj til den pris. Hvis du var en pige/ kvinde ville du så udføre det job til den latterlige løn som du vil betale? Synes det er usmageligt.

19 cm

Kan se der er en del der gør det, eller mere for 600,- så ville bare høre om der var nogen der kendte nogle "discount piger". Er klar over value for money nok er meget passende, men syntes ikke det er usmageligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
puggimain skrev, for 3 timer siden:

Kan se der er en del der gør det, eller mere for 600,- så ville bare høre om der var nogen der kendte nogle "discount piger". Er klar over value for money nok er meget passende, men syntes ikke det er usmageligt.

Pris og kvalitet “hænger” sammen;););)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Det er nu ikke så svært, men måske drejer det sig om at blive stamkunde – udvise loyalitet – komme der regelmæssigt, opføre sig ordentligt.

Jeg plejer at betale 500 kr. for en times seriøs massage og en håndtrold til slut, men jeg har osse kommet på stedet fast ca. en gang om måneden i mindst 5 år.

Nogle gange vil hun ikke ha’ penge – smiler og siger “i dag gratis for dig”

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 20 timer siden:

Det er nu ikke så svært, men måske drejer det sig om at blive stamkunde – udvise loyalitet – komme der regelmæssigt, opføre sig ordentligt.

Jeg plejer at betale 500 kr. for en times seriøs massage og en håndtrold til slut, men jeg har osse kommet på stedet fast ca. en gang om måneden i mindst 5 år.

Nogle gange vil hun ikke ha’ penge – smiler og siger “i dag gratis for dig”

Hvem er det hos?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
puggimain skrev, for 5 timer siden:

Hvem er det hos?

Det kan jeg desværre ikke fortælle dig ;) hun værner meget om sit rygte som mange af de "pæne" thaimassage steder gør ;) mit indlæg var kun til inspiration og forståelse af hvordan man får de gode oplevelser  – det gælder både thaimassage og almindelige GP'er.

Har man ikke har tålmodighed til at opbygge et godt forhold til et enkelt sted/person kan det være svært at få den slags oplevelser :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 16 timer siden:

Det kan jeg desværre ikke fortælle dig ;) hun værner meget om sit rygte som mange af de "pæne" thaimassage steder gør ;) mit indlæg var kun til inspiration og forståelse af hvordan man får de gode oplevelser  – det gælder både thaimassage og almindelige GP'er.

Har man ikke har tålmodighed til at opbygge et godt forhold til et enkelt sted/person kan det være svært at få den slags oplevelser :)

Helt i orden. Tak for feedbacken!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
mature man skrev, den 7/11/2017 at 16:20:

Det er nu ikke så svært, men måske drejer det sig om at blive stamkunde – udvise loyalitet – komme der regelmæssigt, opføre sig ordentligt.

Jeg plejer at betale 500 kr. for en times seriøs massage og en håndtrold til slut, men jeg har osse kommet på stedet fast ca. en gang om måneden i mindst 5 år.

Nogle gange vil hun ikke ha’ penge – smiler og siger “i dag gratis for dig”

Jeg er også heldig at have en FAST som jeg har haft i flere år - hun kommer gerne hjem til mig ... dejligt ... men nu stikker jeg snart af på min årlige tur til “Solens Rige” = Thailand - ja livet er skønt med de dejlige THAI-piger, når man behandler dem med respekt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter
puggimain skrev, den 6. november 2017 at 03:48:

Hej.

Jeg vil høre om der er nogen der kan anbefale pige eller et sted, hvor de tilbyder 1 times massage + hj for en plovmand eller mindre?

Jeg har besøgt rigtigt mange thai steder i Århus og Randers igennem årene. Jeg bestiller en times massage og når jeg får tilbuddet om HJ så siger jeg 500 kr. Har kun oplevet en gang at pige ikke accepterede det. FP sammen fremgangsmåde, jeg siger 1000 kr og ok.

her på sitet er der lidt en tendens til at folk gerne vil betale mere end nødvendigt, hvilket jeg ikke helt forstår. 

Men altså, lig dig på briksen og når tilbuddet kommer så hold fast i de 500 så skal du som nok få din håndtrold ;-) 

Wh 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...