Hop til indhold

Recommended Posts

Guest kmd

hm ja du kan jo spørge dem om de har p piller , og så er der et match, men en del har , men vil kun med gummi, fornuftigvis

har givet et par stykker hen af vejen, men kun med nogen jeg havde kendt et stykke tid, det kræver tålmodighed, og ærlighed at opnå det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

Det e jo pigen og ikke dig der er i fare, der kan vurderes til at være af nogen betydning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, jeg kan ikke henvise dig til nogen på SD lige nu som tilbyder dette. Men hvis vi siger, at jeg har været sammen med 6 piger på SD over de sidste 2-3 år, så er jeg kommet inden i (creampie) hos 3 af dem. Hvis du går efter piger som KLART ikke er professionelle og som tænder på modne mænd, så er det ikke svært at finde. Jeg vil dog gerne advare imod en ting (og nej det er ikke kønssygdomme) som mange overser: Hvis pigen bliver gravid er der en pæn stor sandsynlighed for, at tingene tager en drejning som du ikke havde forudset. Jeg taler ikke af egen erfaring, men det er et undervurderet problem. Overraskende mange kvinder bruger ikke P-piller (selv om de har ubeskyttet sex). Så, watch out.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Alle de SBs jeg har mødt fra SD har været uden gummi og jeg er i hvertfald kommet i tre af dem. Flere af dem har også været med på at blive fotograferet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
ViborgMand skrev, for 10 timer siden:

Alle de SBs jeg har mødt fra SD har været uden gummi og jeg er i hvertfald kommet i tre af dem. Flere af dem har også været med på at blive fotograferet

usædvanligt, der bliver generelt tilbudt med gummi  også selv om de er på p piller , ihvertfald første gang

har mødt 2 som ikke var på prevention, og hvor jeg skulle trække mig ud og komme oralt, men det duer ikke, at skulle holde sin lyst tilbage og være bange for at få børnebidrag )

Del dette indlæg


Link til indlæg

@bogummisko Hej, de 2 af de 3 er helt sikkert ikke på SD mere, så jeg kan ikke dele nogle navne. Det er dog ikke så svært, at finde dem. Et fif er, at gå efter de piger som ikke spørger efter så mange penge. Dem der spørger om 2-3000 er typisk stærkt økonomisk motiveret og har alle mulige grænser. I 1000-kroner lejet finder man de virkelig sjove.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, for 35 minutter siden:

@bogummisko Hej, de 2 af de 3 er helt sikkert ikke på SD mere, så jeg kan ikke dele nogle navne. Det er dog ikke så svært, at finde dem. Et fif er, at gå efter de piger som ikke spørger efter så mange penge. Dem der spørger om 2-3000 er typisk stærkt økonomisk motiveret og har alle mulige grænser. I 1000-kroner lejet finder man de virkelig sjove.

Kunne være sjovt med et par navne :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
hardy66 skrev, for 18 timer siden:

Kunne være sjovt med et par navne :P

 

Mange af dem er jo væk igen fra siden og udlevere mails osv har man bestemt ikke lyst til

Men det er jo bare at spørge om de har lyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Jeg har en gang forgæves forsøgt at komme i kontakt med de omtalte piger på SD, men forgæves.

Pigerne der synes at være både utilgængelige og meget svære at få gang i. Der gik alt for lang tid med at skrive frem og tilbage. Det gider jeg altså ikke. Så hellere en GP´er ....

Men det ville da være rart, hvis nogen med erfaring på området, kunne berette lidt om, hvordan man får sådan en lille sød SB´er på krogen ?

Det kunne jeg rigtig godt tænke mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Hybris skrev, for 1 time siden:

Jeg har en gang forgæves forsøgt at komme i kontakt med de omtalte piger på SD, men forgæves.

Pigerne der synes at være både utilgængelige og meget svære at få gang i. Der gik alt for lang tid med at skrive frem og tilbage. Det gider jeg altså ikke. Så hellere en GP´er ....

Men det ville da være rart, hvis nogen med erfaring på området, kunne berette lidt om, hvordan man får sådan en lille sød SB´er på krogen ?

Det kunne jeg rigtig godt tænke mig.

Lav en fin besked hvor du antyder hvad du søger. Send den til en masse piger og se hvem der bider på. Derefter begynder du med hvad du egentlig søger og ser om de vil. Skyder man lidt med spredhagl til at starte med er der tit i hvertfald en der vil. Men nu har jeg det også sådan at jeg synes de fleste piger derinde er dejlige, mange har nok en smallere smag

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, den 7/11/2017 at 20:20:

Alle de SBs jeg har mødt fra SD har været uden gummi og jeg er i hvertfald kommet i tre af dem. Flere af dem har også været med på at blive fotograferet

Send straks kontakt-info til disse skønheder, til min indbakke! :P

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn
bogummisko skrev, den 6. nov. 2017 at 00:21:

hej nogen som kender piger som er frisk på creampiesex

ja kender godt fare så drop det bare

Alle jeg har mødt derinde fra vil ha ladningen i fissen

Del dette indlæg


Link til indlæg
bombrn skrev, for 26 minutter siden:

Alle jeg har mødt derinde fra vil ha ladningen i fissen

Spøjst.. Sugarbabes må være et særligt folkefærd :D

Ét er at de accepterer at der afleveres dér. Noget helt andet er, hvis de vil have ladningen dér. Og med en sugarbabe, ville jeg nok lige tænke, hvorfor mon?, hvis hun ligefrem vil have ladningen leveret indenbords.

Min ringe erfaring med piger generelt, er at jeg har datet en smule med én pige, som ville have landingen i munden. Hun elskede det, og kunne drikke det af shotsglas, hvis det var dét. (Eget udsagn). Og én ekskæreste som allerhelst ville have ladningen leveret indenbords. Hun fortalte, at det bedste var når jeg afleverede dér, og der blev så vådt. Det var det bedste jeg kunne gøre, for hende. Og én ville specifikt ikke have det indenbords, hun sagde der gik et par dage, inden det var sevet ud, og det brød hun sig ikke om. Hun brød sig generelt ikke om sperm.

Alle andre jeg har været sammen med, er enten lidt ligeglade hvor, eller vil helst have det på mave/bryster/baller. (Nemt at tørre væk, og/eller de bryder sig ganske enkelt ikke om sperm).

At alle du har mødt via SD, vil have ladningen leveret indenbords, virker.. spøjst - mildest talt. 

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været sammen med fire piger fra SD de sidste 30 dage. Alle uden kondom.

1. Start 30'erne, kandidatgrad/skolelærer. Ville gerne at jeg kom inde i hende. Oplyste hun brugte spiral.

2. Milf på ca. 28 år med latinobaggrund. Var ikke så vild med at jeg kom inden i hende, men bruger spiral.

3. ca. 24-25 årig uni-studerende, bruger ikke beskyttelse og ville ikke have jeg kom inden i hende.

4. 22-23 årig uni-studerende, tager p-piller og vil gerne have jeg kommer inde i hende. 

Statistik: alle var ok med at bolle uden kondom. 1 ud af 4 beskyttede sig ikke mod graviditet, halvdelen var ok med at jeg kom inden i dem og lagde op til det.

Men når det er sagt, er der ca. 3-4 gange så mange som insisterer på kondom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bogummisko skrev, den 6/11/2017 at 22:21:

hej big vil du skrive privart hvem sxf

Desværre ikke, men det er ikke svært at finde nogen selv. Skriv til rigtig mange. Brug et godt foto af dig. Efter 3-4 beskeder gør det klart at du foretrækker uden kondom, hvis pigen siger nej så respekter det og gå videre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, den 7/11/2017 at 20:20:

Alle de SBs jeg har mødt fra SD har været uden gummi og jeg er i hvertfald kommet i tre af dem. Flere af dem har også været med på at blive fotograferet

Hvilken aldersgruppe SBer taler vi om her? Og hvad har du givet for at få lov til at fotografere dem? og er det under sex eller bare nøgen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
TopDaddy skrev, for 1 time siden:

Hvilken aldersgruppe SBer taler vi om her? Og hvad har du givet for at få lov til at fotografere dem? og er det under sex eller bare nøgen?

19-38 år

400-1300

Begge dele

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...