Hop til indhold
Guest Gusten66

sonja-fresh-100-picters-best-gfe Niiiiiiiice

Recommended Posts

Guest Gusten66

Här kommer min andra och sista anmeldelse.

Planen var att besöka Barbara, bokade in henne på Lördagen efter tips av en Svensk broder.
Upptäcker på Onsdagen att Sonja är tillbaka :wub:

Klickade bra med henne första gången vi träffades, så jag bokade in henne 60 minuter på Fredag kväll.
Sist hade hon bara 30 minuter för att jag kom senare än avtalad tid.
Den här gången hade jag bil och behövde inte förlita mig på SJ

Det var ett kärt återseende från båda håll, trots det är 3 Månader sedan vi träffades första gången.
Vi kramades och kysstes redan i hallen.

Jag fick tillgång till att duscha innan jag lämnade över nytryckta sedlar efter jag valt till kyssar och COB, sist valde jag CIF men ville inte kladda ner det söta ansiktet igen :P

Sonja har en galet vacker kropp,om man nu gillar korta smala GP, med mindre bröst.

Bilderna på hennes profil gör inte henne rättvisa, är definitivt vackrare IRL

Hon bjuder verkligen på en GFE, härlig ögonkontakt plus att hon kelar och trycker sig intill min kropp mycket.
Sedan gillar jag hur hon typ spinner som en liten kattunge som ligger i famnen :wub:

BJ var med skydd, inte samma djupa intensiva som Leticia men snäppet under bara. 
Sedan bytte hon kondom innan det blev cowgirl som inledning
Vi hann med flera ställningar innan jag avslutade med COB, hade sparat mig extra i 5 dagar så kanonen avfyrades rejält.

Erbjöds att duscha efteråt plus vatten att dricka.

Lördagen hade jag bokat in Barbara klockan 12.00, plingade till på telefonen 10.30.  Barbara som skriver -tyvärr jag ställer in vårt möte för är inte i form.

Hmm är ju inte svårt att hitta Plan B i Köpenhamn, vill man ha sex finns det över 500 alternativ.

Jag funderade 1 minut, sedan skrev jag till Sonja pånytt ;)

Hon hade tid klockan 13.00, tyvärr bara 30 minuter.
Jag bokade henne direkt.

Tog mig till Nørrebro för andra dagen i rad.
Var i god tid, skickade sms att jag var framme. 
Ser att hon kommer gående på gatan och vinkar till mig. Coolt att slå följe upp i trapphuset till hennes lägenhet.

I hallen blev det än mer kramar och kyssar än gårdagens möte.
Blev erbjuden dricka och dusch innan sovrummet.

Trots att vi bara hade 30 minuter på oss älskade vi som att det var sista dagen på jorden. Är definitivt mitt livs intensivaste sex och mest GFE med någon GP.

Hade jag varit 20 år yngre hade jag friat till henne, sån galen GFE kände jag :D

Där och då bestämde jag mig

Sonja blir den sista GP som jag kommer att träffa.

För min del skulle jag bara jämföra alla med Sonja.

Får se om jag har karaktär att sluta åka till Köpenhamn och träffa unga vackra flickor.

Framtiden får visa om jag har balls eller inte ;)

Pige 10/10
GFE  10/10
Sex  10/10
Blow 8/10

Återbesök ? Ja 100% om jag får möjlighet till återträff

Avslutningsvis

75% handlar om kemi, behandla GP med respekt då ökar chanserna till en bra upplevelse.
Investera i minst 30 minuter. Man kan inte förvänta sig världens bästa upplevelse på 15 minuter.

Over and OUT

/Gusten66

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gæsten

Var også en tur forbi, og det bliver ikke en gentagelse fra min side, måske hun var træt (var på vej hjem), kan genkende at hun er petit og meget stram. Og synesfaktisk hun er pænere på billederne end IRL. 
Resten er ikke efter min smag, hendes kys er kedelige og Superfransk under middel. og blev sku lidt træt af at høre hun sagde som naboens kat under hele forløbet, dertil ventede jeg i bar røv 10min på hun var i bad. lækkert hun tager bad men kunne være sket inden besøget, og nej der var ikke plads til os begge på 1,5 kvm "badeværelse".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jag var förbi den underbara Sonja två gånger, senaste gången för 2 veckor sedan och jag kan bara hålla med Gusten66 att det är en helt fantastisk upplevelse, bättre GFE tror jag blir svårt att hitta. Kyssarna var de bästa jag upplevt hos en GP, och så även närvaro och allmän servicekänsla.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...