Hop til indhold
Slikkepind

Monica - kæreste sex

Recommended Posts

Slikkepind skrev, for 3 minutter siden:

Hej alle sammen.

Jeg faldt over denne annonce:

https://annoncelight.dk/showad/237476

Jeg skrev en mail til hende og hun svarer med en mærkelig mail og at hun gør det gratis og man skal tilmelde sig en hjemmeside jeg ikke kender. 

Andre der kender hende??

Det er en fake profil med det ene formål at få dig og andre fyre registreret på den side og så begynder det sjove. Du skal sansynligvis betale ca. 10 kr. pr. besked du sender til "hende" og alle andre "piger" på siden.......drop det da du ikke får noget af det sjove ud af det. Det er ren scam og pengemaskine. Pigen bag annoncen eksisterer ikke.

Der har været flere indlæg om lignende sider (hvis ikke den samme som i dit tilfælde) hen over sensommeren med gutter herinde fra der var blevet narret til at spendere ikke ubetydelige beløb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slikkepind skrev, for 9 minutter siden:

Hej alle sammen.

Jeg faldt over denne annonce:

https://annoncelight.dk/showad/237476

Jeg skrev en mail til hende og hun svarer med en mærkelig mail og at hun gør det gratis og man skal tilmelde sig en hjemmeside jeg ikke kender. 

Andre der kender hende??

Du kan "rapportere" annoncen til administratorerne bag Annonceligt ved at trykke på "Rapportér annonce" nederst til højre under annoncen.

Har kan du sætte x ved at annoncen kræver forudbetaling eller kræver indskud og vedhæfte den mail du har fået som bevis. Så bliver den forhåbentlig slettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...