Hop til indhold
Sugardad

Nelly Sexi#Hot#FRESH Girl in Amager!! - 100% elendig service

Recommended Posts

Jeg har efterhånden oplevet en del i både den høje og den lave ende af servicespektret, når det kommer til glædedpiger, så jeg blev ret overrasket, da jeg just nu måtte redefinere bunden. 

Jeg holder det kort, da jeg stadig er arrig og ikke vil igang med at kaste om mig med ukvemsord. 

Jeg har lige besøgt nelly på Amager. En nydelig pige åbnede døren, høj og slank og med et sødt ansigt, så det var ikke svært at træde inden for. 

Her stopper mine positive ord, for straks efter at jeg havde betalt bad hun mig smide tøjet. Jeg havde badet hjemmefra, men har alligevel altid for vane at spørge om et bad inden agten. Til dette blev der svaret nej, og jeg blev endnu en gang bedt om at smide tøjet. 

Nelly går herefter straks igang med vådservieterne, og dette må jeg sige hun var god til - og grundig. Så efter 2 minutter med vådservieterne giver hun et ekstremt halvhjertet blow i omtrent et minut, hvorefter hun rækker efter kondomet.

På trods af hendes super dårlige blæs, leder jeg hende om på ryggen for at gengælde oralsexen. Til dette bliver der promote sagt "no licking", hvorefter hun oversvømmer sit underliv i glidecreme. 

Jeg prøver at holde humøret oppe, men efter 10 minutters sex rækker hun efter sin tlf, ikke blot for at tjekke tiden, men for at besvare en sms - are you fucking kidding me?

Jeg Indser, at jeg ikke kommer, da jeg nærmest bare ligger og hugger I en gang glidecreme, så jeg hopper af og tager sagen i egen hånd. I respons på dette stormer hun ud i 30 sekunder og råber af den anden pige i lejligheden. Herefter kommer hun ind og står ved siden af sengen med sin telefon, mens jeg forsøger at fantasere mig til orgasme. 

Mine ypperste advarsler, brug hellere nogle penge på hus forbi eller en god flaske vin, nydelsen fra disse vil være væsentligt højere. 

Redigeret af Sugardad
  • Synes godt om 4
  • Tak 8
  • Haha 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sugardad skrev, for 5 minutter siden:

Mine ypperste advarsler, brug hellere nogle penge på hus forbi eller en god flaske vin, nydelsen fra disse vil være væsentligt højere. 

Tak for at dele......;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest CuriousDk

Beklager min grinesmiley, men det lyder så grotesk, at det er morsomt. Hun er utroligt lækker at se på, men jeg har ikke overvejet hende, da hun har skiftet navn flere gange og været aktiv alt for længe. Min erfaring siger mig, at så er der dømt metaltræthed big time. Tak for at bekræfte min antagelse og smut forbi Nicole på Amager i stedet. Glimrende service og skarp pris :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trælskagen fik et ekstra lag, da Alessia, som jeg skrev til først uden svar, endeligt svarede og sagde, at hun er ledig nu. Jeg håber den ledige tid må komme en anden til gode :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Nelly" skifter konstant navn på annoncen...havde lidt på fornemmeren at dårlig service lå til grund for dette.

Tak for en god anmeldelse..håber folk husker ansigtet og ikke navnet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dof skrev, for 29 minutter siden:

"Nelly" skifter konstant navn på annoncen...havde lidt på fornemmeren at dårlig service lå til grund for dette.

Tak for en god anmeldelse..håber folk husker ansigtet og ikke navnet :)

Jeg mener Hun kaldte sig Pamela sidst... da hun skiftede navn, tænkte jeg også No Way

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde heldigvis en bedre oplevelse med hende. Men stadig ikke nogen oplevelse, jeg vil gengælde. Hun virkede ikke som en, der elskede sit arbejde, og det var ikke ligefrem fordi, at hun strålede af livsglæde.

Eneste plus var hendes rigtig pæne ansigt. Resten var ret ligegyldigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...