PalleP 0 Skrevet 5. November, 2017 Hej Jeg er forholdsvis ny her - har kigget anonymt et par ugers tid, men nu har jeg endelig oprettet en bruger. Jeg har ikke så meget erfaring med køb af seksuelle ydeler på nær da jeg var ganske ung, men da jeg er nyligt skilt kunne jeg tænke mig, at det kan stoppe mig i at kaste mig ud i et nyt forhold, hvor jeg egentlig kun er ude efter sex. Derfor vil jeg se om jeg kan finde et par piger, der er min type herinde, derfor min eferlysning Jeg opholder mig mest i Jylland og på Fyn og men er ind imellem også i København så de kan i bund og grund være fra hele landet. Det jeg leder efter er classy piger, det jeg mener med det, er piger, der gider gøre noget ud af sig selv, gerne iklæder sig lingerie og bruger parume i den dyre ende .. Altså kvinder med en vis stil, der fx også indebærer at jeg bare kan komme nyde en drink eller to sammen med hende, snakke om løst of fast og så også lidt blidt behagelig elskov. Aldermæssigt skal de helst være fra 25 og opefter men ikke over 50. De må selvfølgelig gerne være smukke , men udstråling, charme og godt humør og et minimum af intelligens skal gerne de have. Prisen er ikke essentielt for mig heldigvis, men kunne fx være 8-10.000 for en nat. I mine unge dage i Holland betalte jeg 1500 til 2000 gylden for en nat sammen med sådanne kvinder. Jeg er ikke sikker på at jeg finder dem i de klassiske bordeller, så er der nogen af jer der kan anbefale sådanne kvinder. Jeg har ikke noget imod at de er udlændinge, når blot de taler engelsk eller tysk. Håber der er nogen af jer, der også har erfaringer med denne type, så I kan give nogle anbefalinger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg