Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte FrodigQ som ofte annoncerer på AL. Hun er en drøm for os der tænder på store piger.. fik et super blow til 500 og det mestrer hun.. Hun er nem at tale med og stedet er privat hjem med ok diskretion. Helt sikkert et besøg værd og jeg kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 7boules

DEJLIGT med en anmeldelse af hende, jeg har overvejet hende flere gange.... hvor diskret er det? er det inde i byen eller udenfor?

Ser hun ok ud?

Kunne hun være lækker nok til mere end blow?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 7boules
Golan123 skrev, for 3 minutter siden:

udenfor Brørup..hun ser ok ud.. ved ikke om hun tilbyder mere..

Ok jeg vil prøve at kontakte hende næste gang hun er på og så giver jeg besked hvis du vil vide om hun er til mere ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende et par gange....30 min sex og blow, så hun er til at tale med. Det skriver hun vist også i annoncen. https://annoncelight.dk/showad/235561

Som #Golan# skriver, så er hun sgu dejlig hvis man er til store piger. Hun har absolut ingen berøringsangst og nyder at man tager godt fat i de kæmpe store bryster og slikker dem. Fik først et lækkert blow og dernæst blev jeg reddet godt igennem, med de store bryster i ansigtet. Sluttede bagfra hvor hun blev banket godt igennem, hvilket hun bestemt ikke har noget imod ;-). Og hvilken røv at klaske imod :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 36 minutter siden:

Har besøgt hende et par gange....30 min sex og blow, så hun er til at tale med. Det skriver hun vist også i annoncen. https://annoncelight.dk/showad/235561

Som #Golan# skriver, så er hun sgu dejlig hvis man er til store piger. Hun har absolut ingen berøringsangst og nyder at man tager godt fat i de kæmpe store bryster og slikker dem. Fik først et lækkert blow og dernæst blev jeg reddet godt igennem, med de store bryster i ansigtet. Sluttede bagfra hvor hun blev banket godt igennem, hvilket hun bestemt ikke har noget imod ;-). Og hvilken røv at klaske imod :P

Ja hun er meget fræk..verdensklasse røv...vi jeg bad dog kun om blow så derfor kan jeg ikke vide om hun tilbyder mere..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder dælme godt. 

Skal besøge hende denne her uge..

Er hun typen der kigger på uret tænker stopur eller er det som i skriver noget hun tænder på og bare vil en det bedste.

Er det hende selv der åbner eller er manden der også.-?

Håber brysterne er så store som de ser ud til. og fedt hun  er vild med man leger med dem og tager lidt hårdt fat i dem..

 

 

Redigeret af Wrangler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...