Guest johnf Skrevet 4. November, 2017 Nynne har været en af mine store favoriter gennem lang tid , så for et par måneder siden kunne jeg mærke at jeg var nød til at holde en lille pause med at se hende og prøve nogle andre piger for at jeg ikke skulle bilde mig selv noget ind. Så derfor var forventningerne store til gensynet med hende. Jeg blev på ingen måde skuffet hun kom stor smilende ind til mig og jeg kunne mærke at min gensyns glæde var gengældt . vi havde en helt uforglemmelig halv timer jeg kunne havde bruget flere timer sammen med hende . Jeg kan kun give hende mine allerbedste anbefalinger hvis man ønsker en helt naturlig utrolig nærværende pige som give sig helt og fuldt til dig. Pas godt på hende . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 4. November, 2017 http://sexyclub.dk/girls/nynne/index.php Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larsen12 9 Skrevet 6. November, 2017 bare så mange smukke piger så lidt tid og penge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg