Hop til indhold
Pren

Mon-Cherie priv Aalborg

Recommended Posts

Hej EG. 

Har ikke besøgt så mange steder så jeg har ikke den store erfaring ifht hvad man kan stole på. 

Faldt over hende her på annoncelight https://annoncelight.dk/showad/221068 og syntes hun ligner en der skal have et besøg. Dog syntes jeg profilteskten er lidt sparsom så jeg ved ikke hvor troværdig annoncen ser ud. 

Har i nogle erfaringer med hvad man skal være opmærksom på i sådan et tilfælde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen Jovita hedder tydeligvis noget andet, men det er umiskendeligt hende på billederne. Hun var virkelig petit, som hun ser ud, og rigtig fræk, da jeg var forbi for 3-4 måneder siden. Hvis intet har ændret sig, så giver jeg i hvert fald en klar anbefaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det er lidt svært at tro at billederne er af samme pige, de billeder "Mr Comeagain" linker til, har meget store, måske silikone, bryster, mens "Pren" linker til en pige med små smukke naturlige bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, for 25 minutter siden:

 

Det er lidt svært at tro at billederne er af samme pige, de billeder "Mr Comeagain" linker til, har meget store, måske silikone, bryster, mens "Pren" linker til en pige med små smukke naturlige bryster.

Enten har comeagain ændret linket, eller også har du brug for et par briller, er jeg bange for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hambosatiaalborg skrev, for 12 minutter siden:

Enten har comeagain ændret linket, eller også har du brug for et par briller, er jeg bange for.

Eller de er tvilinger og arbejder samme sted, for de har samme telefonnummer :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...