Hop til indhold
Big3lover

#Big ass latina#

Recommended Posts

Big3lover skrev, for 14 minutter siden:

Har nogen været forbi denne kvinde? Jeg tror umiddelbart ikke at billederne er af hende selv ud fra annoncetekst. Men jeg tager gerne en tur for holdet, hvis nogen kan be- eller afkræfte om det er hende på billederne, og kom da gerne med en beskrivelse af hende.

https://annoncelight.dk/showad/236045

Jeg er spændt på hvad du finder ud af her.

Jeg er også til en god latino røv :)

Så kigger med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 28 minutter siden:

Har nogen været forbi denne kvinde? Jeg tror umiddelbart ikke at billederne er af hende selv ud fra annoncetekst. Men jeg tager gerne en tur for holdet, hvis nogen kan be- eller afkræfte om det er hende på billederne, og kom da gerne med en beskrivelse af hende.

https://annoncelight.dk/showad/236045

Duppen skrev, for 12 minutter siden:

Jeg er spændt på hvad du finder ud af her.

Der kommer bla. denne annonce frem med flere billeder af samme pige som du linker til, men om det er hende du/I vil møde er selvfølgelig ikke til at sige ;)

https://www.and6.com/sex-model/MIA Privat-61251

God fornøjelse og lad os endelig høre om det, hvis du tager en for holdet.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 3 minutter siden:

Der kommer bla. denne annonce frem med flere billeder af samme pige som du linker til, men om det er hende du/I vil møde er selvfølgelig ikke til at sige ;)

https://www.and6.com/sex-model/MIA Privat-61251

God fornøjelse og lad os endelig høre om det, hvis du tager en for holdet.......

Mange tak :). Jeg kan se i annonce...1.68 og 51 kg. hvilket stemmer meget godt med billederne. Så er det nok tvivlsomt at hun har en rigtig stor samba-røv. Så håber da billederne er helt ude i skoven, og at teksten er rigtig :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 7 minutter siden:

Mange tak :). Jeg kan se i annonce...1.68 og 51 kg. hvilket stemmer meget godt med billederne. Så er det nok tvivlsomt at hun har en rigtig stor samba-røv. Så håber da billederne er helt ude i skoven, og at teksten er rigtig :-) 

Så lidt :) Held og lykke 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Desværre mine herre....Det er ren FUP og SVINDEL! Har lige fået svar på min mail, for der var jo ikke noget nummer i annoncen.

For det første kom der svar tilbage fra en anden mail, hvor "hun" skriver på dansk, at hun søger noget uforpligtigende sex og at hun IKKE ønsker der er penge imellem. Altså allerede her lyder det mere end godt til at være sandt. Betingelse er bare lige at man skal give en gratis bedømmelse på en hjemmeside, som der er sat et link ind til. Der skal man opgive sit brugernavn og fortælle hende det bagefter, hvorefter samtalen kan fortsætte.

Jeg tror bare at vi alle skal glemme den annonce :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Odense Deeya ,Jeg havde en rigtig smuk oplevelse med denne unge søde dame ... smuk og ser ud som billederne er ægte! 1 time 1500 kr Jeg var i himlen:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Duppen skrev, for 6 timer siden:

Det er hun ;)

Er røven stor eller er hun meget tynd ?

Er i gang med at skrive med hende.

Ser ikke så stor ud på billeder, men velformet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 3 timer siden:

Ser ikke så stor ud på billeder, men velformet :)

stadig i Odense ... Jeg kan godt sige, at hun har en skønhedssåse;):P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...