Hop til indhold
Randersmand

På ski i spindleruv mlyn, Tjekiet

Recommended Posts

Vi er en flok drenge det skal på ski i en forlænget weekend og gerne et sted ude øst på.

Vi har kig på spindleruv mlyn og hvad angående frække piger kan vi ikke Google os frem til ret meget.

Nogen der kan hjælpe?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

De har i hvert fald en natclub med piger i området, dog lidt uden for byen, men der er Pick-up service for free. Adressen står nederst på hjemmesiden.

http://www.ninanightclub.cz/en/

Drinks er i den dyre ende og øl koster 40-45 danske kr for 0,33 L 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, den 4/11/2017 at 01:33:

De har i hvert fald en natclub med piger i området, dog lidt uden for byen, men der er Pick-up service for free. Adressen står nederst på hjemmesiden.

http://www.ninanightclub.cz/en/

Drinks er i den dyre ende og øl koster 40-45 danske kr for 0,33 L 

Jeps den havde jeg også fundet. Men er det mon andre muligheder i området?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

“Natklubben” ser ok ud på billederne, men det kan snyde. Jeg har været i mange natklubber i Tjekkiet, Polen, Hviderusland, Ungarn og Rumænien og der er en natklub ikke altid det som vi i vesten forstår ved en natklub.

Fx blev jeg i Hviderusland, kørt i taxa til et sted i en gl boligblok, det var en godt slidt 2 værelses lejlighed :)

Pigerne var ok, men stemningen blev lidt trykket, da 2 fyre blev smidt og og der derefter blev fyret skud af på gaden :)

Det er bare østblok i en nøddeskal.

Jeg tror ikke der er så meget der, det er jo et lille sted, “spindemøllen”

Det er jo forholdsvis tæt på grænsen til Polen, måske er der noget spændende i grænseområdet 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...