Hop til indhold
KF

EG-Kåring af KV17-Babe.

Recommended Posts

Hvem er den hotteste, lækreste, dejligste, (osv), babe der stiller op til kommunevalget?.

Kom med jeres kandidat, og vel at mærke kun een kandidat. (bordet fanger).

Så opretter jeg en afstemning dagen før valget, hvor vi kan stemme på den af de indkomne forslag, vi hver især synes er KV17 Babe.

Så ser vi, om antallet af personlige stemmer i KV17, har nogen sammenhæng med graden af babe-faktor.

Jeg lægger ud med Anja Lund, som stiller op for Venstre, i Nordfyns kommune. I mine øjne, total hot milf!.

anja-lund-nordfyn-bg-small.thumb.jpg.0f0d0d3a2ea5be83d72466a568dd600f.jpg

KF.

Redigeret af KF
  • Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg

Julie Frølich, Socialdemokraterne, Københavns Kommune

En køn ung naturlig blondine

Julie Frølichs billede.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kristina Jørgensen, sidder i byrådet og genstiller op for DF i Kolding

59fd6c8231b8f_kristina_jrgensen_01.jpg.ef713da38e451db86c1941b6d11b6f15.jpg

59fd6c915dcd2_kristina_jrgensen_02.thumb.jpg.6a4eb6c2c5c4b8abe457dbd2dbcd275f.jpg

Hun er bare langt mere lækker in natura, men respekt for, at hun ikke blander sex ind i politik.

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 timer siden:

...Hun er bare langt mere lækker in natura, men respekt for, at hun ikke blander sex ind i politik.

Noget du har lyst til at fortælle om?. :P

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 2 minutter siden:

Noget du har lyst til at fortælle om?. :P

KF.

Ja, jeg løber fra tid til anden på hende på gaden, helt nede på jorden skøn kvinde og mor.

Desværre er hun vist lykkeligt gift, ellers kunne jeg godt blive endog meget fristet. :)

Men jeg kan jo håbe på, at begrebet "lykkeligt gift" dækker over, at han er lykkelig og hun bare er gift. ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Puha, når jeg bevæger mig rundt i København stråler valgplakaterne om kap med flotte kvinder. Det er sgu' svært at pille en enkelt ud.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 5 minutter siden:

Hvorfor, skal samtlige kvinder vurderes ud fra en “jeg-kunne-godt-stikke-min-pik-i-hende-skala”? :huh: 

Er du reelt overrasket?

• Synes godt om 1
  • Haha 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 14 minutter siden:

Hvorfor, skal samtlige kvinder vurderes ud fra en “jeg-kunne-godt-stikke-min-pik-i-hende-skala”? :huh: 

Fordi det er et “jeg-kunne-godt-stikke-min-pik-i-hende”-forum.

På andre fora er vi helt anderledes.

• Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 23 minutter siden:

Det er sådan mænd tænker!. :P

KF.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 8 minutter siden:

Det er sådan mænd tænker!. 

KF.

Så er jeg ikke en mand :wacko: 

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så gik der #metoo i indlægget....... om få år brokker kvinderne sig over at vi mænd ikke giver dem komplimenter mere, eller fløjter efter dem på gaden............hvor er jeg dog bare træt af politisk korrekthed og feminisme........slap af siger Martyren...

Ingen havde løftet et øje, hvis et kvindemagasin gav “ku’ godt”-point til mandlige kommunalpolitikere....

Redigeret af Martyren
  • Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 time siden:

Ah ja, de dumme liderlige møgmænd ødelægger alt, men når deres liderlighed får pengene til at klirre i kassen, så er det pludselig ikke noget problem, eller hva?

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ralph Nord
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 time siden:

Dette er et forum for mænd, der vil knalde med piger for penge og for glædespiger.

Når det så er sagt, så kan jeg da sagtens finde en kvinde køn uden, at jeg nødvendigvis tænker på, at knalde hende - så du drager forhastede konklusioner i dette tilfælde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ralph Nord skrev, for 7 minutter siden:

Når det så er sagt, så kan jeg da sagtens finde en kvinde køn uden, at jeg nødvendigvis tænker på, at knalde hende - så du drager forhastede konklusioner i dette tilfælde.

Stakkel.. hver gang jeg ser en smuk kvinde, tænker jeg uvilkårligt på, om hun mon har en lækker landingsbane.. :P

KF.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

EDDE5401-91B3-47A1-9FF0-539723856D94.jpeg.73b6c8bdcf09df463ece391d67559e35.jpeg

Maja Torp stiller op for Venstre i Ålborg Kommune.

Her kunne jeg godt nøjes med et ‘godmorgen’ tilført nordjysk accent:P

Enzo

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ralph Nord

Syntes ikke der endnu har været billeder af piger, der ville få mig til at stoppe op for at tjekke plakaten ud endnu en gang :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ralph Nord skrev, for 1 minut siden:

Syntes ikke der endnu har været billeder af piger, der ville få mig til at stoppe op for at tjekke plakaten ud endnu en gang :-P

Så har du muligheden for at vise os vinder-plakaten ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ralph Nord
Aros skrev, for 2 minutter siden:

Så har du muligheden for at vise os vinder-plakaten ;) 

Jamen, jeg har ikke fundet/set nogen valg plakat endnu, der har fået mig til at stoppe op og tænke: "WoW, hun er sørme smuk"

Men hende her ville komme tæt på, hvis bare hun smed det pokkers åndssvage slør......

Poster.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ralph Nord skrev, for 2 minutter siden:

Jamen, jeg har ikke fundet/set nogen valg plakat endnu, der har fået mig til at stoppe op og tænke: "WoW, hun er sørme smuk"

Det behøver ikke være en valgplakat.

Bare en babe, som stiller op..

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu