Hop til indhold
Onslow

Messerschmidt er ved at komme i omdrejninger iegn.

Recommended Posts

Guest Ralph Nord
Docdriver skrev, 1 time siden:

Han burde holde meget lav profil med den opførsel han har udvist. ....

Problemet er bare, at manden har ret.

Vi kan for hulen da ikke rumme alverdens menneskeligt fødselsoverskuds affald fra alverdens banan-stater, der ikke engang står på FN's liste over akkut truede folk.

At disse perverse narcissistiske feel-good politisk korrekte hjælpe organisationer agerer gratis transport for disse mennesker og så snart de dumper dem ved grænsen frasiger sig alt ansvar, understreger jo blot, hvor grotesk hele situationene er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Docdriver skrev, 1 time siden:

Han burde holde meget lav profil med den opførsel han har udvist. ....

Manden har været et fjols ja.

men. Prøv at forholde dig til mandens indlæg. Er du uenig i det, som han skriver?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kmd
Onslow skrev, for 12 timer siden:

jeg kan godt forstå han er misundelig, han får eu hjælp til en bådtur, og må betale tilbage, fordi det var svindel at bruge den i en valgkamp og så får de bare hjælp fordi de er ved at drukne, eller ikke kan leve i deres land , ak ja misundelse er en grim ting 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kmd
Lars Boca skrev, for 8 timer siden:

Manden har været et fjols ja.

men. Prøv at forholde dig til mandens indlæg. Er du uenig i det, som han skriver?

hvad syntes du, du forholder dig heller ikke til indlægget ?? 
men jeg er , er sgu ikke så bange , med alle de regler og stramninger o s v der er indført,  og så får jeg da en kebab, pixxa, lidt sushi en gang imellem det er kun fint at blive inspireret af andre

Del dette indlæg

Link til indlæg
kmd skrev, 1 time siden:

hvad syntes du, du forholder dig heller ikke til indlægget ?? 
men jeg er , er sgu ikke så bange , med alle de regler og stramninger o s v der er indført,  og så får jeg da en kebab, pixxa, lidt sushi en gang imellem det er kun fint at blive inspireret af andre

Ja jeg er helt enig i mandens indlæg!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Messerschmidt har unægteligt en pointe

Men med vanlig sans for selviscenesættelse og dramatisering, fjerner han desværre nogen af den pointe til kritik af sig selv som person. Det er uheldigt. At kalde dem han er uenig med for "forrædere" er jo nok ment til at tage fokus fra hans egne "fiflerier".

Forræderi er et meget stærkt ord. Og jeg kan slet ikke se at det her bare tangerer forræderi. At det er usmageligt er der ingen tvivl om. At det burde ulovliggøres at man sejler ud i internationalt (eller libysk eller andet) farvand med det ene formål at hente mennesker ind der ikke har opholdtilladelse, mener jeg heller ikke der kan være tvivl om. Hvis det ikke allerede er ulovligt.

Men forræderi?? Her taler han hverken til logik eller for i virkeligheden at få den praksis stoppet. Så havde han sagt det anderledes. Med fare for at lyde arrogant, så mener jeg han her taler til et dansk low-life, laveste fællesnævner publikum, men måske også derfor han skriver det i EkstraBladet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 11 minutter siden:

Med fare for at lyde arrogant, så mener jeg han her taler til et dansk low-life, laveste fællesnævner publikum, men måske også derfor han skriver det i EkstraBladet.

Ja. Det er arrogant. Du og jeg har i høj grad vores på det tørre. 

Men det er ikke alle danskere forundt at være velstillet. 

Gør det dem til ringere mennesker end du og jeg ?  Bestemt ikke i min verden. 

Må man ikke tale/skrive til de mennesker, der i højere grad får deres nyheder fra EB og BT end fra JP Finans?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 2 minutter siden:

Må man ikke tale/skrive til de mennesker, der i højere grad får deres nyheder fra EB og BT end fra JP Finans?

Jo, det må man gerne. Helst oven i købet. Men Messerschmidt er et ualmindeligt intelligent menneske. Og jeg medgiver jo også han har en vigtig pointe her. Det jeg siger er jo i virkeligheden at han delvis ødelægger sin pointe, ved at han i så høj grad overdramatiserer den. 

Der er ingen - hverken danskere eller andre - der bliver ringere mennesker af at være mindre velstillet end du og jeg. Så heller ikke i min verden. Det er ikke den slags der gør folk til ringere mennesker. Det gør derimod afstumpethed. Og direkte at tale om forræderi her, mener jeg at han taler til afstumpethed og det primitive i folk. Dem jeg ikke er enige med er forrædere..... 

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 2 minutter siden:

Det jeg siger er jo i virkeligheden at han delvis ødelægger sin pointe, ved at han i så høj grad overdramatiserer den. 

Spørg folk i det sydlige Italien og Sicilien, om de synes, det er at over dramatisere!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 12 minutter siden:

Spørg folk i det sydlige Italien og Sicilien, om de synes, det er at over dramatisere!

Ja, det ville være interessant at høre om de mente det er vigtigere at få stoppet den forfærdelige praksis med at hente folk over Middelhavet eller harcelere mod "forrædere" og en ligegyldig venstreorienteret avis fra Danmark. Om de synes det er særlig fedt at blive brugt som gidsler i en laveste fællesnævner valgkamp i det høje Nord, eller om de virkelig skulle have hjælp til at få "menneskesmuglerne" fra Seawatch (og andre) stoppet.

Jeg tror egentlig god jeg ved hvad de ville svare. Men jeg siger "tror" her, for jeg har ikke spurgt dem.

Som jeg har sagt før, er  MM's pointe vigtig og rigtig. Manden er meget højt begavet. Hvis han ville, kunne han have smidt emnet på bordet så en løsning kunne findes. Men han valgte at kalde folk forrædere, promovere sig selv istedet for at se løsningsorienteret på problemet. For et problem er det jo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 2 minutter siden:

Men han valgte at kalde folk forrædere,

Kan du finde på en bedre betegnelse for folk, der i egengodhedens klare lys påfører andre enorme udgifter og problemer.

Under krigen var der herhjemme folk, der tjente sig tykke og fede ved at arbejde for besættelsesmagten, dem kaldte man værnemagere, er det udtryk bedre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 minutter siden:

Kan du finde på en bedre betegnelse for folk, der i egengodhedens klare lys påfører andre enorme udgifter og problemer.

Under krigen var der herhjemme folk, der tjente sig tykke og fede ved at arbejde for besættelsesmagten, dem kaldte man værnemagere, er det udtryk bedre?

Behøver man kalde dem noget? Er dæmonisering vigtigere end resultater?

Er det ikke vigtigere at få det ulovliggjort, stoppet, kriminaliseret og de kriminelle (når det er kriminaliseret) sat på vand og brød??

Under krigen var der folk der tjente sig tykke og fede..... men der var vist ingen der for alvor sultede, i modsætning til resten af Europa.... og hvorfor? Fordi hele befolkningen havde tendenser i retning af værnemageri. Ihvertfald indtil tyskernes krigslykke vendte. Det var nok også derfor ufattelig få værnemagere egentlig blev straffet efterfølgende.... Alle var "næsten" lige gode om det. Men det er jo en irrelevant diskussion, hvis løsninger skal findes på problemet i Middelhavet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kmd
Lars Boca skrev, for 59 minutter siden:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/kv17/df-annonce-om-danskundervisning-kan-du-finde-tre-fejl/6900532

jo men regn ikke med at de kan læse hvad du skriver, men der er nok immigranter fra arabiske lande, allesammen i det parti, og prøver bare at holde de andre væk fra deres job )))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kmd
Onslow skrev, for 49 minutter siden:

du skriver dette nederst på alle dine indlæg, hvordan fik du dine døtre herop ?? 

Kald mig bare racist, mine afrikanske døtre klasker sig på lårene af grin.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kmd skrev, for 4 minutter siden:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/kv17/df-annonce-om-danskundervisning-kan-du-finde-tre-fejl/6900532

jo men regn ikke med at de kan læse hvad du skriver, men der er nok immigranter fra arabiske lande, allesammen i det parti, og prøver bare at holde de andre væk fra deres job )))

Hvad har DF’s pinlige stavefejl i deres annonce med mig eller tråden at gøre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
kmd skrev, for 11 minutter siden:

du skriver dette nederst på alle dine indlæg, hvordan fik du dine døtre herop ?? 

Kald mig bare racist, mine afrikanske døtre klasker sig på lårene af grin.

Deres mor blev gift heroppe på et tidspunkt, hvor det var lettere at få familiesammenføring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kmd
Lars Boca skrev, for 12 minutter siden:

Hvad har DF’s pinlige stavefejl i deres annonce med mig eller tråden at gøre?

du skriver

og det er det svaret på )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kmd
Onslow skrev, for 4 minutter siden:

Deres mor blev gift heroppe på et tidspunkt, hvor det var lettere at få familiesammenføring.

og nu kæmper du bare imod familiesammenføring ?? kors det er din skyld det hele, du har startet et stormvejr imod vores grænser 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kmd skrev, Lige nu:

og nu kæmper du bare imod familiesammenføring ?? kors det er din skyld det hele, du har startet et stormvejr imod vores grænser 

Du er fjollet, jeg har aldrig været tættere på deres mor end almindelig dating, men pigerne, der aldrig har haft nogen faderskikkelse at læne sig op ad, fandt det, de søgte, i min ringe person og bad mig være far.

Jeg har ikke siden set mig tilbage i det henseende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kmd
Onslow skrev, Lige nu:

Du er fjollet, jeg har aldrig været tættere på deres mor end almindelig dating, men pigerne, der aldrig har haft nogen faderskikkelse at læne sig op ad, fandt det, de søgte, i min ringe person og bad mig være far.

Jeg har ikke siden set mig tilbage i det henseende.

men det kan undre mig , at du med så gode oplevelser i bagagen er imod indvandring ?? , contradiction in terms som man siger i jylland

Del dette indlæg

Link til indlæg
kmd skrev, for 43 minutter siden:

men det kan undre mig , at du med så gode oplevelser i bagagen er imod indvandring ?? , contradiction in terms som man siger i jylland

Din undring bunder i uvidenhed om mit handle. :)

Jeg har aldrig givet udtryk for, at jeg er imod indvandring af kvalificerede mennesker, der er villige til at adaptere os og vort samfund med de her herskende normer. (Eksempel, de vietnamesiske bådflygtninge i tusindvis i 70'erne, som er ikke blot integrerede men assimilerede.)

Men jeg er imod migration af forholdsvis fra izlamske lande kommende og i egne øjne overmennesker fra alverdens dysfunktionelle samfund, hvis "fornemste" kvalitet er en ubegrænset reproduktion af i udviklede samfunds ubrugelige evner.

Vi kan ikke være opsamlingssted for alverdens fattiglemmer, hvoraf en næsten 100 % del kommer fra izlamske stater, hvis idelige mål er at videreføre de værdier, som vi for længst har distanceret os fra.

"Mine vidunderlige "døtre" har aldrig modtaget anden hjælp end SU, de taler accentfri dansk og er aktive i sport og andet socialt, en enkelt af dem endda på højt niveau.

Forklaring nok?

Redigeret af Onslow
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

@kmd "Det man siger er man selv" er en gammel traver, men det passer egentlig meget godt i den har sammenhæng.
Fordi man er imod udiskrimineret indvandring automatisk skulle gøre en til racist, siger langt mere om den der anklager end den anklagede.
For der skelnes, og selvfølgelig skal der skelnes. Forskellen er, at vi er bedøvende ligeglade med hudfarve, da det ikke er det udslagsgivende i den her sammenhæng. Problemet er langt mere nuanceret end det, men det kan jeg godt se er svært at forstå for en politisk korrekt skabsracist ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu