Hop til indhold
kedelsmeden

3 nov 2017 Chok Dee Vendersgade 10 8800 viborg

Recommended Posts

hej ,jeg er en ældre håndværker ,jeg begyndte for ca et halvt år siden at komme hos Suree tai massage jernbanegade 11 viborg med min dårlige ryg ,efter ca10 behandlinger hos lægeanviste physioterapeuter uden særlig bedring tog suree mig under behandling og en gang hos Suree og to gange hos Ann var min ryg rask ,så Suree og Ann fortjener ros og roser ,så er jeg kommet hos Ann hver md til efterbehandlig og massage på mine ben så jeg ikke skal få ondt i ryggen igen og bedre blocirkulation i benene ,d 25 januar 17 var jeg hos Maj ,jernbanegade 17 fordi Ann var på ferie ,jeg havde et problem med kolde fødder når jeg er på jagt trods varm påklædning og varme støvler ,gal med blodcirkulationen ,efter en times grundig massage hos Maj til 400 kr    var mine fødder næste dag på jagt varme ,så jeg er meget taknemlig for den profesionelle massage og så er de søde høflige og venlige og der nævnes ikke et ord om sex som nogen påstår ,jeg får den massage jeg ønsker overalt til 100% tilfredsstillelse så jeg går glad og lettet derfra som et nyt menneske og de har aldrig forlangt betaling forud ,de takker og bukker smilende når jeg betaler og går hvor de følger mig til døren og man får et knus .forøvrigt giver de ikke kun massage til mænd også til børn og kvinder .

Jeg kan kun anbefale alle der har dårlig ryg og ben og lider af spændinger i nakken at besøge Suree tai massage ,forøvrigt første gang jeg var hos Suree var på et gavekort jeg fik af en ven der var så tilfreds at han synes jeg skulle til Suree og Ann med mine problemer .venlig hilsen den gamle kedelsmed.                 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...