Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Jeg skylder vist et par anmeldelser herinde - efter at have læst et hav af gode og dårlige (og tak for det)

Jeg har besøgt Malee på Hobrovej i Aalborg. Ikke just diskret og ligger ud til den mest trafikeret vej i Aalborg. Nuvel, har man taget beslutningen så er det bare at komme afsted.

Jeg blev taget imod af en sød thai som var indehaveren selv. Hun taler ok dansk og tager godt fat når det kommer til massagen, hun kunne endda sige hvilke skavanker min efterhånden gamle krop havde uden jeg skulle uddybe det.

Et lækker HJ hvor jeg fik lov at lege med et par rigtig flotte bryster. Om der bliver tilbudt andet ved jeg ikke, jeg spurgte ikke da hun ikke lige var min type.

Prisen var ret normal

Alt i alt en god oplevelse

 

http://www.maleethaimassage.dk/435944217

Del dette indlæg


Link til indlæg
privateteach skrev, for 9 timer siden:

Hej

Jeg skylder vist et par anmeldelser herinde - efter at have læst et hav af gode og dårlige (og tak for det)

Jeg har besøgt Malee på Hobrovej i Aalborg. Ikke just diskret og ligger ud til den mest trafikeret vej i Aalborg. Nuvel, har man taget beslutningen så er det bare at komme afsted.

Jeg blev taget imod af en sød thai som var indehaveren selv. Hun taler ok dansk og tager godt fat når det kommer til massagen, hun kunne endda sige hvilke skavanker min efterhånden gamle krop havde uden jeg skulle uddybe det.

Et lækker HJ hvor jeg fik lov at lege med et par rigtig flotte bryster. Om der bliver tilbudt andet ved jeg ikke, jeg spurgte ikke da hun ikke lige var min type.

Prisen var ret normal

Alt i alt en god oplevelse

 

http://www.maleethaimassage.dk/435944217

Blot til info, der er mulighed for FP. Ikke at jeg vil påstå, at det på nogen måde er fantastisk (smag og behag er som bekendt meget individuelt); men muligheden er der som sagt.

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Galler
privateteach skrev, den 3/11/2017 at 13:50:

 

Prisen var ret normal

 

Hvad gav du for det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
privateteach skrev, den 3/11/2017 at 13:50:

Hej

Jeg skylder vist et par anmeldelser herinde - efter at have læst et hav af gode og dårlige (og tak for det)

Jeg har besøgt Malee på Hobrovej i Aalborg. Ikke just diskret og ligger ud til den mest trafikeret vej i Aalborg. Nuvel, har man taget beslutningen så er det bare at komme afsted.

Jeg blev taget imod af en sød thai som var indehaveren selv. Hun taler ok dansk og tager godt fat når det kommer til massagen, hun kunne endda sige hvilke skavanker min efterhånden gamle krop havde uden jeg skulle uddybe det.

Et lækker HJ hvor jeg fik lov at lege med et par rigtig flotte bryster. Om der bliver tilbudt andet ved jeg ikke, jeg spurgte ikke da hun ikke lige var min type.

Prisen var ret normal

Alt i alt en god oplevelse

 

http://www.maleethaimassage.dk/435944217

Ja det er indehaver der er der for det meste men hun kan kalde på en yngre pige siger hun og hun er rigtig god til massage og en fræk malkning hvor man ligger eller sider på alle 4 som man siger Wau  hvor det er frækt hun er meget rimelig 30 mim for det omgang = 500 kr og hun tilbyder samleje og body to body det koster 1000 man har ikke prøvet det men det har hun fortalt og det er rigtig det er ikke meget skjult ved den ret store butik der er ikke rullet for men man får masse en et lukket rum som  ikke kan ses  fra vejen  hun er en alm sød  thai kvinde vel de 45 og taler perfekt  dansk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...