Hop til indhold
Guest Kintamani

SØNDAGSÅBENT

Recommended Posts

Guest Thaimig
Kintamani skrev, for 8 timer siden:

Hallo ... hvor er der ÅBENT søndag i ÅRHUS? Tak for Jeres svar ... go' weekend

Så vidt jeg er orienteret, er der åben Søndag hos Dee Day på Trøjborg :) 

selvom de i annoncen skriver, der er lukket? Jeg er sikker på Beew er klar :wub: 

og du holder nallerne fra Pink :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kintamani skrev, for 20 timer siden:

Hallo ... hvor er der ÅBENT søndag i ÅRHUS? Tak for Jeres svar ... go' weekend

Hedemannsgade.NN Grønnegade 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Thaimig skrev, for 12 timer siden:

Så vidt jeg er orienteret, er der åben Søndag hos Dee Day på Trøjborg :) 

selvom de i annoncen skriver, der er lukket? Jeg er sikker på Beew er klar :wub: 

og du holder nallerne fra Pink :P

Sidst jeg var der var meldingen, at der var lukket om søndagen for kunder som udgangspunkt, men når man var stamkunde kunne Bee nok finde ud af noget også på en søndag, hvis jeg smsede på privat nummeret, sagde hun ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aros skrev, for 13 timer siden:

Bee

Mener du Beew som iøvrigt er navne skiftet til Nichy?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Thaimig skrev, for 4 minutter siden:

Mener du Beew som iøvrigt er navne skiftet til Nichy?

Ja jeg mener Beew, men bruger eller kender eller ved ikke hvad hendes glædespigenavn er pt, da jeg booker tid hos hende selv direkte, så har jeg ikke brug for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aros skrev, for 26 minutter siden:

så har jeg ikke brug for det.

Det er helt Ok :wub: er jo også lidt nemmere hvis de kære Thai bare havde et navn, i stedet for 5 :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Thaimig skrev, for 3 minutter siden:

Det er helt Ok :wub: er jo også lidt nemmere hvis de kære Thai bare havde et navn, i stedet for 5 :P

Bestemt og hvis de samtidig droppede deres "hvide løgne" om mangt og meget så var det også lidt nemmere at være kunde hos dem :D men det er en anden snak. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kintamani skrev, den 3/11/2017 at 12:06:

Hallo ... hvor er der ÅBENT søndag i ÅRHUS? Tak for Jeres svar ... go' weekend

I forhold til allerede givet svar. Der var åben hos Dee. Var på baggrund af denne tråd forbi i dag Søndag. Kontaktede først pr sms. (på døren står der "søndag efter aftale")

Det var så Ming og Jane tror de sagde. Kender ikke stedet i forvejen, så kan ikke sige om det var de samme piger som altid. Slank sød pige på ca 150

Speciel price, et tusind for everything.... ahh det må du bare ikke sige til mig....:P

Hun var ikke til finger, anal og heller ikke rigtig kys. (havde heller ikke forventet det til den pris, men hun sagde det jo selv hæ hæ.... klagede dog ikke)

10 minutter massage, og så 30 min kanin knep i ALLE stilinger. Hvorefter hun spørger til hvordan jeg vil komme... Jeg svarer "mere sex" :P

Lidt mere sex og så "ilden fri, skud kommer" Sad i bilen efter total 1 time.

Lille bitte badeforhold midt på gangen bag et forhæng, hvor den anden gæst gik forbi, men det var ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...