m-dagson 1 Skrevet 2. November, 2017 Hej er der nogen der kender hende her: https://annoncelight.dk/showad/228842 Takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas-Hansen 64 Skrevet 2. November, 2017 følger lige med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest caravelle Skrevet 3. November, 2017 Hej Jeg har haft hende på besøg flere gange. Billederne er ægte, men hun er smukkere i virkligheden og hun ved hvad vand og sæbe er. nem at snakke med og meget fræk. Hvad vi lavede vil jeg ikke ind på, men hun er alle pengene værd. Jeg må hellere få kontakt med hende igen for et nyt besøg. Pas på hende gutter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
m-dagson 1 Skrevet 3. November, 2017 Hej Caravelle mange tal for dit svar jeg er glad at høre du har haft god oplevelse med hende Og man behøver ikke går i detaljer om hvad man lavede Det er nok at ved at man ikke bliver snydt tak igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sjanten 60 Skrevet 3. November, 2017 yder hun super fransk? (måske i ved det, så jeg ikke behøver forstyrre hende med spørgsmål) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg