Hop til indhold
JegVilDomineres

Shirly Magi - Pigekollektivet

Recommended Posts

Julen kom tidligt i år - mere om dette senere

 

Har igennem flere år besøgt pigekollektivet af flere omgang, både med mindre og mere held, det passer mig glimrende at komme til en fremmed by hvor ingen kender en :)

Jeg har selvfølgelig haft kig på Shirly Magi flere gange men det har ikke altid passet ind i mine planer når hun var i Randers. I dag passede det så endelig og vi fik aftalt pr sms et tidspunkt. Det skal lige siges at jeg i første omgang havde takket nej tak da jeg ikke synes jeg havde råd men Shirly mente at hun var prisen værd da hun havde udstyr og lign med så jeg prøvede og blev ikke skuffet. 

Da jeg ankommer modtaget hun mig i helt almindeligt tøj og vi sidder og snakker stille og roligt omkring mine ønsker og lyster, bla vil jeg gerne prøve lidt foodplay, Shirly spurgte om hun måtte binde mine pik&nosser op, og det måtte hun gerne.

 

Seancen startede med lidt klap i måsen, herefter fik jeg bundet min pik&nosser stramt op, det var faktisk ret pirrende og se min egen pik blive helt hård og "udspilet", jeg fik ros for dette. Shirly mente at jeg skulle have noget til at hænge så stod jeg der og svingede frem og tilbage, fra side til side. Sjov oplevelse :) Dernæst bad hun mig og lægge mig på sengen og jeg fik bind for øjnene og besked på at åbne munden - lækkert. Det blev til en beskidt blanding at spyt, vand, tygget banan, lakridser og brunkager (hohoho). Det var en lækker og pirrende oplevelse og min hårdt opbundne pik kom til at dryppe lidt, ups. Det var ikke velset. 

Efter en omgang foodplay fik jeg lov til at blive begravet i Shirly's dejlige bagdel, mmm den duftede dejligt, samtidig spillede hun på min pik. Det hele blev afsluttet i brusekabinen med en ordentligt omgang urin, som jeg desværre fik i den gale hals, bedre held næste gang dumme slave :D jeg spillede min pik for hende og kom udover mig selv men hun var ikke færdig med at tisse så blev lige vasket lidt bagefter -lækkert.

 

Tak for en dejlig oplevelse Shirly, jeg kommer gerne igen når tingene passer sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...