Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde den udsøgte fornøjelse at tilbringe en halv time i Nikolines selskab i eftermiddags.  Jeg var, ved et tilfælde, dagens første besøg, og efter hvad jeg forstod så havde hun haft en lille pause på et par uger. Det var total GFE. 

 
Hun tilbyder deep throat, og det skulle prøves i dag. Til trods for forsikringer om at min pik har normal størrelse, måske endda lidt under middel hvis sandheden skal frem, så var hun lidt usikker på om hun kunne levere deep throat. Så aftalen blev en halv time, at hun fik lov til at styre tempoet og at hun tog den så dybt som muligt. 
 
Hun tungekysser, og dette var jeg helt med på, så inden alt tøjet var kommet af havde jeg allerede smagt på hende. Dejligt, lækkert, super godt, nærværende kys. 
Efter at alt tøjet havde ramt gulvet gik opvarmning over i det dejligste blow, kugler, skaft fik en tur. Og efter lidt tid tog hun den lidt dybere og lidt dybere endnu. Og så helt ud igen for at vende tilbage til kuglerne. Og så lidt dybt igen. Uden at hun fik den helt i bunden så var det blow i verdensklasse. Og jeg måtte da også give lillemanden en pause for ikke at afslutte alt for tidligt. 
Så jeg overtog det mundtlige. Lækkert at give hende en tur, og jeg kunne mærke hvordan hun langsomt blev varmere og varmere, samt at kønslæberne blev større i løbet af min indsats. Hun var klar, og det samme var jeg. Så jeg gled indenfor i varmen og nåede faktiske ikke videre nogen anden stilling. Der blev kysset, kigget i øjnene, brysterne fik kys og små nap uden protester fra hendes side. Og ja, så skete det. Jeg var lige pludselig færdig. 
 
Jeg har besøgt hende tidligere, og kommer helt sikkert igen.
 
  • Synes godt om 6
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, for 14 timer siden:

Og ja, så skete det. Jeg var lige pludselig færdig. 

 

Ja, sådan kan det jo gå......

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...