Hop til indhold
frække-cille

Uhøflig kunde, hvad kan man tillade sig?

Recommended Posts

frække-cille skrev, for 4 timer siden:

Hej kære folkens.

 

Jeg har en problem med en kunde. 

...........

 

Tak på forhånd og undskyld det lange opslag :)<3

Ked af at må formulere det på den hårde måde. Flinke piger ender altid bagerst i køen. Du har været godtroende og nu betaler du prisen.

Acceptér at du har betalt dine lærepenge, ignorer fjolset og justér din kundepolitik.  Lad være med at bruge mere af din kostbare tid på den person. Uanset hvad han måtte vende tilbage med af løfter, så gør han det kun fordi han har fundet et nemt offer og så længe han ser en gevinst bliver du konstant taget i røve (og ikke på den gode måde).

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrodigexFreja skrev, for 4 timer siden:

ALTID afregne først..

ALTID fast pris og

ALDRIG kredit...:)

3 af de 10 bud i luder håndbogen;)

Nr. 4 Altid ren og fugtig tigermis. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 23 timer siden:

Nr. 4 Altid ren og fugtig tigermis. 

Nr 4.... Check!

 

Så mangler vi bare at liste de 6 sidste bud........ ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, den 2/11/2017 at 13:44:

Det hele kommer an på hvor langt han vil gå i sagen. Han kan godt få pengene tilbage ved at sige han er blevet snydt, men det kræver han fortæller om hele situationen nede i hans bank.
Tvivler på han vil sidde nede i banken og fortælle om dig og at han har besøgt prostituret.

Jeg ville ignore ham - det er varm luft

 

Bare for god ordens skyld: Det er ikke muligt at få tilbageført banktransaktioner, medmindre adgangen til ens netbank har været misbrugt og at man omgående reagerer, i praksis er det umuligt og især hvis der ikke omgående reageres. 

I særlige tilfælde kan modtagerens bankkonto spærres, således at midlerne er frosset, indtil en evt. retslig afgørelse. 

Der er muligt at få tilbageført korttransaktioner, især ved brug af Dankort, men også VISA og Mastercard. 

Om der gælder fortrydelses- og tilbageførselsregler angående Mobilpay er jeg usikker på, men jeg tror at vi vil se store ændringer indenfor Mobilpay i fremtiden. 

Nu er situationen i det indledende indlæg nok atypisk, når vi taler om købesex, det minder lidt om et privat små-låneforhold, men hvis man er blevet snydt fx af en sugerbabe, vil man kunne anmelde forholdet til banken. Hvis banken kan se at der er mange af den slags transaktioner, vil de spærre produktet for kunden og evt. smide kunden ud af banken, men man får næppe sine penge igen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
frække-cille skrev, den 2/11/2017 at 13:38:

Hej kære folkens.

 

Jeg har en problem med en kunde. 

D. 25 juli. Fik han for 400 kr. Men grundet problemer med hans chef så skulle jeg have dem d. 1 august.
D. 29 september fik jeg de penge fra d. 25 juli efter flere gange skrives frem og tilbage om hans chef osv. Og at det kun var den ene gang han ville skylde mig


D. 29 september fik han for 900 kr men kunne så ikke lige betale alligevel.

Jeg sat det senere ned til 700 kr 

De skulle betales d. 8 oktober.

Så skrev han d. 16 oktober at han ville overføre når han kom hjem. Det skete så aldrig..
Så blev det lavet om til mandag. D. 30 oktober og derefter til d. 1 november.

Flere times diskussion senere blev det så betalt d. 1 november kl. 22:24 igen efter meget skriven frem og tilbage. 

Nu vil han have en gang  mere hvor han skylder. Og have en gratis tid.

Det har jeg selvfølgelig ikke lyst til og forklare ham at jeg er gift og derfor vil respektere mit forhold med min mand og at mit firma skal gøres lovligt. 

Nu vil han strække pengene tilbage som han betalte igår. I følge det jeg kan læse på nettet kan har ikke trække pengene tilbage medmindre han ikke har fået varen dvs. Mig. 

Hvad gør man lige i sådan en situation, politianmeldelse eller bare blokere ham? 

 

Tak på forhånd og undskyld det lange opslag :)<3

Drop ham. 

Han er ikke værd, at have med at gøre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Undskyld mig , men hvad står en jysk dollarseddel i? 

Her på øen, kan man allerhøjst få en "kikker" til 400 kroner, og det er da svært at få ret meget for 700 ? 

 

Just wondering !

 

MVH
Brøndby 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 6 timer siden:

 

Bare for god ordens skyld: Det er ikke muligt at få tilbageført banktransaktioner, medmindre adgangen til ens netbank har været misbrugt og at man omgående reagerer, i praksis er det umuligt og især hvis der ikke omgående reageres. 

I særlige tilfælde kan modtagerens bankkonto spærres, således at midlerne er frosset, indtil en evt. retslig afgørelse. 

Der er muligt at få tilbageført korttransaktioner, især ved brug af Dankort, men også VISA og Mastercard. 

Om der gælder fortrydelses- og tilbageførselsregler angående Mobilpay er jeg usikker på, men jeg tror at vi vil se store ændringer indenfor Mobilpay i fremtiden. 

Nu er situationen i det indledende indlæg nok atypisk, når vi taler om købesex, det minder lidt om et privat små-låneforhold, men hvis man er blevet snydt fx af en sugerbabe, vil man kunne anmelde forholdet til banken. Hvis banken kan se at der er mange af den slags transaktioner, vil de spærre produktet for kunden og evt. smide kunden ud af banken, men man får næppe sine penge igen. 

 

Det er altså muligt. Jeg kender folk fra bank branchen, og det er muligt hvis man vel og mærke kender sine rettigheder samt ved hvad man skal gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 7 minutter siden:

@gerog

Jeg synes at det er forkert at sprede dette budskab. Det sker givetvis i en god mening, men det holder ikke vand, desværre. 

Er det forkert at sprede sandheden?

Hilsen en der har prøvet at få en banktransaktion tilbageført

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 8 timer siden:

Hilsen en der har prøvet at få en banktransaktion tilbageført

Det har jeg faktisk også prøvet, da jeg blev snydt på en restaurant. Endda i udlandet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
frække-cille skrev, den 2/11/2017 at 13:38:

Hej kære folkens.

 

Jeg har en problem med en kunde. 

D. 25 juli. Fik han for 400 kr. Men grundet problemer med hans chef så skulle jeg have dem d. 1 august.
D. 29 september fik jeg de penge fra d. 25 juli efter flere gange skrives frem og tilbage om hans chef osv. Og at det kun var den ene gang han ville skylde mig


D. 29 september fik han for 900 kr men kunne så ikke lige betale alligevel.

Jeg sat det senere ned til 700 kr 

De skulle betales d. 8 oktober.

Så skrev han d. 16 oktober at han ville overføre når han kom hjem. Det skete så aldrig..
Så blev det lavet om til mandag. D. 30 oktober og derefter til d. 1 november.

Flere times diskussion senere blev det så betalt d. 1 november kl. 22:24 igen efter meget skriven frem og tilbage. 

Nu vil han have en gang  mere hvor han skylder. Og have en gratis tid.

Det har jeg selvfølgelig ikke lyst til og forklare ham at jeg er gift og derfor vil respektere mit forhold med min mand og at mit firma skal gøres lovligt. 

Nu vil han strække pengene tilbage som han betalte igår. I følge det jeg kan læse på nettet kan har ikke trække pengene tilbage medmindre han ikke har fået varen dvs. Mig. 

Hvad gør man lige i sådan en situation, politianmeldelse eller bare blokere ham? 

 

Tak på forhånd og undskyld det lange opslag :)<3

Tjaa det er da sødt og tillidsfuld af dig at lade kunden have sex på kredit, men ærligt talt det er da også naivt, du kan ikke hente oplevelsen tilbage, du kan rykke for pengene og får du dem er det da fint, hvis ikke, er det dyre og ærgelige lærepenge, sørg for at få penge før du leverer ydelsen, og hvis du får &ornemmelse af at du ikke kan eller er i stand til at have sex med kunden, så sig nej tak og held og lykke med at finde en anden leverandør, for du vil ikke levere en uengageret indsats.

Held og lykke fremover og pas på dig

kh 

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 7 timer siden:

Det har jeg faktisk også prøvet, da jeg blev snydt på en restaurant. Endda i udlandet.

Hvis der er tale om brug af et betalings-/kreditkort – ja, så er det muligt. Man kan altid gøre indsigelse over træk på ens Dankort, Visa, Mastercard etc. Og det gælder muligvis også Mobilpay. Men det er ikke nemt med en bankoverførsel. Der skal være tale om helt ekstraordinære forhold, og som regel kræver det en retslig kendelse - mig bekendt. Det er vigtigt ikke at tro at man bare kan få sine penge tilbage ved at gøre indsigelse i banken, hvis man fx er blevet snydt af en sugarbabe.Og i virkeligheden er det også svært selvom der er betalt med kort. Det viser en række sager fra stripklubber.

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...