Hop til indhold
1955

Jennie i Herlev

Recommended Posts

JohnnyBeGood skrev, for 9 timer siden:

Der er tale om Jennie, som har været aktiv i mange år. 15 anmeldelser på Shemalewiki  (https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=1692&lan=da), og flere på EG. Hun var den første ladyboy, jeg var sammen med. Sød pige. Fra Rangoon, Myanmar, tidligere Burma. Hun er nok ikke 28 år længere...

Hej Johnny mange tak - jeg har faktisk tidligere besøgt Jennie i Albertslund - det var ikke en super oplevelse - synes hun var meget selv fikseret - men omvendt var jeg også ret grøn indenfor LB området og det er jeg ikke mere :-) Vil lige tænke et par timer om jeg skal finde et andet sted :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnnyBeGood skrev, for 17 timer siden:

Der er tale om Jennie, som har været aktiv i mange år. 15 anmeldelser på Shemalewiki  (https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=1692&lan=da), og flere på EG. Hun var den første ladyboy, jeg var sammen med. Sød pige. Fra Rangoon, Myanmar, tidligere Burma. Hun er nok ikke 28 år længere...

Hej Johnny, er ikke klar over hvor du har oplysningerne fra, det skulle være som den Jennie du linker til - det er slet ikke tilfældet. Jeg var faktisk ved at ødelægge den gode oplevelse jeg lige har haft, da jeg skrev med  hende i den tro at det var den gamle Jennie. Denne Jennie er en virkelig smuk - sagde hun var ny i branchen, måske korrekt, da hun havde lidt for travlt med at få mig gjort færdig. Jeg tog styr på situationen, og fik kneppet et dejligt røvhul, fik suttet hendes typiske thaipik, hun suttede min (med gummi) og endte med at spille sin pik, og komme i munden på mig (+ 100 kr.) jeg fik ca 10 min. massage hvor hun brugte den rigtige thaisalve, så jeg sidder og brænder lidt på ryggen :-)  Vil helt klart besøge hende  igen - denne gang i en time (1.700) og så sørge for ro over det hele. Hun har også flotte bryster.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der ikke selv men tjekkede telefonnumrene. Det er det samme i begge annoncer. Det plejer at betyde, at det er den samme pige - især når navnet er det samme. Men jeg kan selvfølgelig tage fejl...

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnnyBeGood skrev, for 30 minutter siden:

Jeg var der ikke selv men tjekkede telefonnumrene. Det er det samme i begge annoncer. Det plejer at betyde, at det er den samme pige - især når navnet er det samme. Men jeg kan selvfølgelig tage fejl...

fint med research men skidt med antagelser - no hard feelings Johnny fedt du gad svare på mit indlæg. Kan klart anbefale hende hvis du skulle ha tid -penge og lyst:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ret sikker på at det er den samme Jennie. Hårfarven er den samme, som sidste gang jeg besøgte hende, og værelset hvor det ene billede er taget er det fra Albertslund. Så med mindre den ene har nappet billederne fra den anden, så er jeg også sikker på at det er den samme. Hun oplyser også at hun er fra Burma, så jeg tror vi kan være rimelig sikre på at det er samme person. Har iøvrigt kun positivt at sige om hende. Jeg har besøgt hende 4-5 gange de sidste par år og har været godt tilfreds alle gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
grandemarco skrev, for 2 timer siden:

Jeg er ret sikker på at det er den samme Jennie. Hårfarven er den samme, som sidste gang jeg besøgte hende, og værelset hvor det ene billede er taget er det fra Albertslund. Så med mindre den ene har nappet billederne fra den anden, så er jeg også sikker på at det er den samme. Hun oplyser også at hun er fra Burma, så jeg tror vi kan være rimelig sikre på at det er samme person. Har iøvrigt kun positivt at sige om hende. Jeg har besøgt hende 4-5 gange de sidste par år og har været godt tilfreds alle gange.

Hej GRandemarco - nu har jeg været sammen med begge to og det må vel borge for at validiteten i mine udsagn om, at det er 2 forskellige piger. Har set at der er tale om de helt samme telefonnumre og har selvfølgelig ingen forklaring på dette. Synes du skal tage en tur forbi Jennie i Herlev og lave din egen erfaring :-)

 

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fair nok. Jeg tager muligvis fejl. Jeg drager min konklusion ud fra billederne på siden. Hvis der er tale om to forskellige Jennier, så bruger de i hvert fald samme billeder, for hende der er på billederne for Jennie i Herlev, er den samme Jennie jeg har været sammen med i Albertslund. Det er sådan set bare min pointe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
grandemarco skrev, for 8 timer siden:

har lige sms'et med Jennie. Det er hende, der er flyttet til Herlev.

Hvordan mon dette mysterium kan afklares - den Jennie jeg var sammen med i Herlev i Fredags var ikke den jeg var sammen med for et år siden i Albertslund. Jeg talte faktisk om min oplevelse med den "gamle" Jennie som ikke ønskede besøg af ældre mænd, og denne Jennie var specielt glad for ældre mænd (bare de var renlige) Men det er vel også ligemeget bare vi får nogle  gode oplevelser alle sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 1955

sikkert blot min uvidenhed og manglende erfaring..., men kan du definere en "typisk thaipik" nærmere? Jeg er også lidt interesseret i, kunne hun holde sig stiv og hård og leverer hun en god stor portion sperm? 

Moffer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moffer skrev, for 49 minutter siden:

Hej 1955

sikkert blot min uvidenhed og manglende erfaring..., men kan du definere en "typisk thaipik" nærmere? Jeg er også lidt interesseret i, kunne hun holde sig stiv og hård og leverer hun en god stor portion sperm? 

Moffer

Selvfølgelig ikke rimeligt at generalisere men min erfaring med Thaipikke er f.eks. Maliis som er ca. 17 cm og klart den største jeg har set - øvrige ligger omkring 10-14 cm. Jennis holdt sig kun nogenlunde stiv, hendes klat var rimelig stor smagte bittert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moffer skrev, for 19 timer siden:

Okay tak 1955..., det er måske et besøg værd:-) og stedet...., forholdsvist diskret?

Nej men man forsvinder alligevel i mængden da døren ligger nærmest på hjørnet af Herlev Hovedgade og Ringvejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er helt klart af gamle jennie fra Albertslund (og Vanløse før det).

Men derfor kan det jo godt være en ny Jennie I Herlev. Det virker dog mærkeligt så at bruge en andens billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, den ‎03‎-‎11‎-‎2017 at 16:23:

Hej Johnny, er ikke klar over hvor du har oplysningerne fra, det skulle være som den Jennie du linker til - det er slet ikke tilfældet. Jeg var faktisk ved at ødelægge den gode oplevelse jeg lige har haft, da jeg skrev med  hende i den tro at det var den gamle Jennie. Denne Jennie er en virkelig smuk - sagde hun var ny i branchen, måske korrekt, da hun havde lidt for travlt med at få mig gjort færdig. Jeg tog styr på situationen, og fik kneppet et dejligt røvhul, fik suttet hendes typiske thaipik, hun suttede min (med gummi) og endte med at spille sin pik, og komme i munden på mig (+ 100 kr.) jeg fik ca 10 min. massage hvor hun brugte den rigtige thaisalve, så jeg sidder og brænder lidt på ryggen :-)  Vil helt klart besøge hende  igen - denne gang i en time (1.700) og så sørge for ro over det hele. Hun har også flotte bryster.

1955

Det er den samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SteenN. skrev, for 23 timer siden:

Det er den samme.

Hun er lagt på is for mit vedkommende - hun har nu brændt aftaler af 2 gange i træk - ved det sidste var hun så fræk at svine mig til i telefonen på trods af jeg stod i klinikkenn i Herlev og hun ikke var der på trods af klar aftale. Fuck hende :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...