Trucker.fyr 0 Skrevet 2. November, 2017 Hej skal en tur nede og handle fredag. Kunne godt tænke mig S prøve et af bodellerne nede ved grænsen. Hvor skal man køre hen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrboobsnow 151 Skrevet 2. November, 2017 Flensborg www.sexnord.net Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker.fyr 0 Skrevet 2. November, 2017 Har du prøvet nogle af dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 3. November, 2017 Trucker.fyr skrev, den 2/11/2017 at 10:03: Hej skal en tur nede og handle fredag. Kunne godt tænke mig S prøve et af bodellerne nede ved grænsen. Hvor skal man køre hen Hvis du virkelig trænger til at opleve noget ud over det sædvandlige bordelbesøg - burde du tage en tur i P-clubben på Europastrasse 3 - lige syd for Förde Park, hvor jeg af en eller anden grund foretrækker at handle ind 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker.fyr 0 Skrevet 3. November, 2017 Hva ligger prisen på ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bananasplit 0 Skrevet 3. November, 2017 Jernsvinet skrev, for 15 minutter siden: Hvis du virkelig trænger til at opleve noget ud over det sædvandlige bordelbesøg - burde du tage en tur i P-clubben på Europastrasse 3 - lige syd for Förde Park, hvor jeg af en eller anden grund foretrækker at handle ind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
billy bob 19 Skrevet 10. November, 2017 På sådan en p-club skal men havde penge med når man kommer eller kan man betale i baren ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 10. November, 2017 billy bob skrev, 1 time siden: På sådan en p-club skal men havde penge med når man kommer eller kan man betale i baren ? Du kan hæve penge i automaten i forhallen og betale med dem i baren - men ellers får du et klippekort og afregner så først, når du går. Pigerne skal du dog afregne med umiddelbart efter hver seance. Jeg ville nok selv medtage mindst et par hundrede Euros + div. kort, hvis nu man falder i og bestiller alt muligt ekstra - tager extra lange seancer/flere piger mm. Du kan nok også betale med danske kroner - men forvent at det er til kurs 8, da de har alle mulige søforklaringer om at det koster at veksle og hvad ved jeg - nok snarere noget med at de ikke kan veksle, uden at det registreres i banken på deres konto - men du kan jo have samme problem i DK med dine sorte penge 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg