Hop til indhold
Trucker.fyr

Skal en tur til Tyskland og handle fredag

Recommended Posts

Trucker.fyr skrev, den 2/11/2017 at 10:03:

Hej skal en tur nede og handle fredag. Kunne godt tænke mig S prøve et af bodellerne nede ved grænsen. Hvor skal man køre hen

Hvis du virkelig  trænger til at opleve noget ud over det sædvandlige bordelbesøg - burde du tage en tur i P-clubben på Europastrasse 3 - lige syd for Förde Park, hvor jeg af en eller anden grund foretrækker at handle ind ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 15 minutter siden:

Hvis du virkelig  trænger til at opleve noget ud over det sædvandlige bordelbesøg - burde du tage en tur i P-clubben på Europastrasse 3 - lige syd for Förde Park, hvor jeg af en eller anden grund foretrækker at handle ind ;-)

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
billy bob skrev, 1 time siden:

På sådan en p-club skal men havde penge med når man kommer eller kan man betale i baren ? 

Du kan hæve penge i automaten i forhallen og betale med dem i baren - men ellers får du et klippekort og afregner så først, når du går. Pigerne skal du dog afregne med umiddelbart efter hver seance.

Jeg ville nok selv medtage  mindst et par hundrede Euros + div. kort, hvis nu man falder i og bestiller alt muligt ekstra - tager extra lange seancer/flere piger mm. ;-)

Du kan nok også betale med danske kroner - men forvent at det er til kurs 8, da de har alle mulige søforklaringer om at det koster at veksle og hvad ved jeg - nok snarere noget med at de ikke kan veksle, uden at det registreres i banken på deres konto - men du kan jo have samme problem i DK med dine sorte penge  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...