Hop til indhold
Rejsenetværk

Med sponsorer søges

Recommended Posts

Inspiret af Trines tråd:

Hvad skal der til....?
Startet af Trinetease, 19. Januar

Der vil jeg gerne prøve at samle opbakning til et mande initiativ.

Mon Cherie har nogle fremragende lokaler, som er velegnet til at man lejer dem til alle hånde gode arrangementer:

logo.png

 

EVENT CLUB MON CHERIE - STEDET MED DE FEDE EVENTS.
Her er vi åbne for gode ideer.
http://mon-cherie.dk/club.php 

Jeg aner ikke hvad huslejen er, og jeg har ikke tænkt mig at spørge om det, uden at jeg har opbakning fra flere mænd til at vi deles om lejen, forudsat at den er overkommelig, og at vi er mange nok til at deles om at betale den.

Jeg kunne godt tænke mig at vi sammmen sponsorerede en åben hus dag, hvor vi indbyder alle interesserede mænd og piger, til at droppe ind for at se hvem de ellers kan møde.

Det skal være gratis for alle, bare at droppe ind og ud fuldstændig efter for godt befindende, og det er ok at ringe først og få oplyst om der er piger, eller mænd allerede, som det er værd selv at kommer efter.

Pigerne, uanset om de ser sig som GP, PD, Sugarbabes eller hvad de nu vil kalde sig, kan fuldstændig selv sætte prisen på dagen, og mændene kan acceptere prisen eller lade være.

Traktementet skal ikke være andet end fri kaffe/te, kildevand og småkager.

Eventuelt kan huset tilbyde et bar salg, der er deres egen indtægt.

Tanken er at vi spytter 500 kr hver i kassen, som vi absolut ikke skal have igen.

Det er simpelthen for at se om det kan lade sig gøre, og muligvis kommer der ikke et øje, men så har vi prøvet uden at det koster huset eller pigerne noget.

Bliver det modsat en succes, kan der måske bygges videre på den omtale det i så fald nok vil kaste af sig i forum på EG.

Jeg lægger gerne lejlighed til at de mænd der gerne vil være med, kan mødes hos mig til en snak om dette initiativ, hvis overhovedet nogle vil være med?

På sigt kunne jeg godt tænke mig at stifte en lukket klub for interesserde mænd og piger, hvor der ikke er fri og offentlig adgang som til et prøve arrangement.

På den ene side vil det nok afskrække en del, både piger og mænd fra at deltage, at det er et åbent hus arrangement den første gang, men på den anden side, der tror jeg at vi er nødt til at give et tilbud, der er fuldstændig uden forpligtelser for pigerne, men som udelukkende beror på at de kan møde op eller lade være.

Lykkes det så kan vi prøve på at bygge oven på den erfaring vi får på dagen.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er det lige stigningen af tilfælde af syfilis har med en mandeklub at gøre? 

Og måske du skulle starte med at spørge Mon Cherie om det er ok med dette indlæg! 

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Aalborg look

"Måske du skulle starte med at spørge Mon Cherie om det er ok med dette indlæg! "

Hvorfor det?

Stedet har selv et tilbud på deres hjemmeside om at man kan leje deres klub:

"SÅ HAR DU IDEEN TIL ET ANDERLEDES ARRANGEMENT, MEN MANGLER STEDET TIL AT AFHOLDE DET, SÅ KONTAKT OS OG BOOKE LOKALET - KAN BOOKES FOR KORTERE OG LÆNGERE ARRANGEMENTER."

http://mon-cherie.dk/club.php

Hvis jeg får nogle med på dette initiativ, kan vi spørge som alle andre om vi kan leje klubben, og det kan få et ja eller et nej til hvis vi spørger.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg tror ikke at det kan lade sig gøre. Selve Mon-Cherie flytter permanent ind i de lokaler D 11..... og så køre det vidre som det plejer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok tak Trine

Jeg så godt at stedet flytter, men jeg havde ikke opfattet at Club Mon Cherie,  måske ikke længere vil kunne lejes.

Hvis det er tilfældet og jeg får nogle med på min ide, må vi se os om efter andre muligheder end Club Mon Cherie.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm, jeg synes, at jeg flere gange tidligere har læst om en lukket mandeklub. Mon ideen ikke havde været realiseret for længst, hvis den havde haft sin gang på jord?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er muligt at du har ret Borende X

Men jeg kan ikke gøre andet end at stille mig til rådighed, hvis nogen vil være med, og er der ikke det, ja så bliver det bare ikke til noget.

Men forudsætningen for at kunne lykkes, det er at vi finder et egnet sted hvor vi kan invitere interesserede til at mødes.

Kan vi det, så skal vi være nogle der godt vil betale, også selvom alle andre ikke skal, men bare møde op hvis de får muligheden, og de er interesserede.

Men det er jo heller ikke klubben jeg her vil stifte, hensigten er alene at kunne annoncere tid og sted, og så lade det være fuldstændig op til alle om de vil troppe op eller ikke.

Gør vi det, ja så kan det både blive en dundrende fiasko, og dermed lutter spildte kræfter og spildte sponsor kroner.

Som at det i bedste fald bliver den succes, vi helst ser, hvis vi afholder et sådant arrangement.

Jeg tror at det mangler at bliver forsøgt, at se om det fremmer et fremmøde at ingen forpligter sig forlods på nogen måde.

Kunne godt tænke mig dropin arrangementer, hvor hvilke piger det skal være kan dukke op helt på egen hånd, og uden forpligtelse til at sælge sex, men med muligheden for at de kan gøre det hvis de vil.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Hmmm, jeg synes, at jeg flere gange tidligere har læst om en lukket mandeklub. Mon ideen ikke havde været realiseret for længst, hvis den havde haft sin gang på jord?

Tja... eller også lever det et stille liv. :)  

Personligt tror jeg godt jeg kunne tænke mig at være en del af en eksklusiv herreklub, hvor vi i fælleskab lavede nogle gode arrangementer der også indeholdt sex. Men så skulle formålet ikke være GB eller at  få stykket noget sammen for at få billig sex. 

Omdrejningspunktet skulle jo være en herreklub.  Jeg tror såmænd også sagtens at sexdelen kan lade sig gøre. Det er vel ikke så svært at henvende sig til nogle piger og spørge hvad x antal timer koster, og garantere at disse penge betales for deres selskab.  Mændene kan vel sagtens finde ud at planlægge de ture beløbet berettiger til , og sikre sig at stedet hvor mandeklubben har et arrangement har de ønskede faciliteter (privat, sommerhus eller lignende)

Umiddelbart tænker jeg for mit vedkommende at udfordringen mere ligger i at få udvalgt nogle mænd, som man rent faktisk også har andet tilfælles med end købesex, resten er jo bare et spørgsmål om at betale hvad "underholdningen" koster. ja, og så skal man selvfølgelig have en passende økonomisk formåen.   Indlægget var ikke speciel henvendt til Borende X, jeg tog blot afsæt i det citerede.    

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Thevoice

Vores motiv er tydeligvis ikke det samme, ejheller økonomisk.

Jo mit motiv er om muligt, at etablere præcedens for at noget kan arrangeres helt uafhængigt, både af etablerede steder og etablerede piger.

Gerne i kraft af et tilbud om et sted, hvor piger og mænd kan møde op når muligheden gives.

Helt på egen hånd, helt uorganiseret og uden garanti, hverken for at der der kan købes, eller at der vil blive solgt sex.

Og det uden anden udgift end til leje af stedet, hvor mænd og piger kan mødes.

En udgift der selvfølgelig på sigt vil skulle dækkes, i hvert af fald de mandlige deltagere.

Men i første omgang betaler nogle mænd som skillinger sammen huslejen, for at få det prøvet.

Men forhåbentlig får deltagerne oplevelsen af at der udveksles sex for penge, sådan at de får lyst til at deltage igen og igen, og der derfor etableres en kultur for det.

Her består jo muligheden for under sex event, at udvikle en forventnings tråd forinden af interesserede, som tilkendegiver deres interesse for at deltage.

Som at der kan udvikles anmelder tråde efterfølgende, når der skrives anmeldelser af  nogle der har deltaget.

Og ja, jeg orker ikke endnu en hadsk polimik om det, men jo hensigten er også at pille omkostninger ud, som kan komme mændene til gode, hvis de oplever det under et besøg.

Ja det er stik mod dine personlige bevæggrunde, du køber gerne kvalitet dyrt, jeg gerne det samme af piger uden egne udgifter, og til en billigere pris end du.

Det er det der er så genialt ved internettet, det at det kan bruges til at samle alle interesserede, individuelt og uafhængig af alt og alle.

Hvis bare man har et sted, en dato og et arrangement :)

Det fine ved mit oplæg er, synes jeg at pigerne kan komme for at være der i 10 minutter, hvis de ikke har lyst til være der længere, eller de kan blive i flere timer hvis de oplever det som indtægtsgivende at gøre det - altså ingen faste piger som mænd forventer er der i x antal timer fra kl x til kl y.

Men jo, denne gang bliver det nok heller ikke til noget, og så kan denne tråd bare dø i glemsel.

Hensigten var ikke at få en debat om for eller imod.

Hensigten var alene at formidle at hvis nogle vil være med, så kan de kontakte mig.

Det gør nok ingen, så der er nok ingen fare, hvis nogle bare er imod det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 minutter siden:

@Thevoice

Vores motiv er tydeligvis ikke det samme, ejheller økonomisk.

Jo mit motiv er om muligt, at etablere præcedens for at noget kan arrangeres helt uafhængigt, både af etablerede steder og etablerede piger.

 

Helt enig. Det eneste vi har tilfælles er jo interessen for at lave/arrangere noget selv.  :) Måske også lidt omkring et socialt samvær med andre mænd og til en vis grad også pigerne. 

Mit indlæg skal ikke læses som et forsøg på at skyde din ide ned, nok snarere en respons på, at jo der findes mænd der kunne være interesseret i selv at lave noget samt at det kan gøres på forskelligvis. Om jeg nogensinde selv tager initiativet ved jeg ikke, men ideen er ikke ny, den har sådant set også været vendt med andre mænd. 

Nu går jeg så ikke efter billig sex, det synes jeg faktisk er så udbredt at de kan alle finde. Jeg vil da hellere nævne det fine i dit initiativ, hvilket ikke behøver at handle om pris. Du ønsker jo at skabe et sted hvor piger og gæster kan mødes uforpligtende, måske indgå en aftale eller bare hygge sig, møde andre osv.  Det del synes jeg faktisk er god.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...