Ton 52 Skrevet 2. November, 2017 Kære logebrødre, håber på jeres hjælp Skal en tur til Vejle på mandag og selvfølgelig have lidt forkælelse når man nu er på de kanter. Der er skrevet om masser af skønne Thai piger fra Vejle/Fredericia området herinde. Bee, Champange, Beer blot for at nævne nogle af dem. Hvem vil I anbefale hvis man er ude efter lidt massage med FP Inkl. anal?? Håber på jeres hjælp i denne dejlige jungel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest keep it simpel Skrevet 2. November, 2017 Undskyld - men du har jo læst en masse gode ting om de forskellige thai piger...og nu beder du folk om at ridse de samme historier op igen ... Måske jeg bare er fat svag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1614 Skrevet 2. November, 2017 Tror ikke Bee tilbyder anal, det har hun ihvertfald aldrig tilbudt mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ton 52 Skrevet 2. November, 2017 @keep it simpel om du er fat svag eller ej, står ikke til mig at bedømme men i de beretninger jeg har fundet har der ikke stået noget om pigen tilbød anal. Derfor forespørgslen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest keep it simpel Skrevet 2. November, 2017 Fair svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Decameron14 163 Skrevet 2. November, 2017 Hende her tilbyder det hvert fald, selvom jeg ikke selv afprøvede den anale mulighed https://annoncelight.dk/showad/237842 Havde dog en temmelig sexet oplevelse med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 2. November, 2017 Er ret sikker på Beer leverer det du søger kan dog ikk lige huske hvorfor jeg tror hun gør? Men et besøg hos hende, går du aldrig fejl af du kan jo muligvis også ringe til hende og spørge, måske hun svarer på dit søgen Go tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jung 221 Skrevet 2. November, 2017 Ten tar den i alle huller og gerne flere gange,. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zifa1971 44 Skrevet 13. November, 2017 Friske skrev, den 5. november 2017 at 06:02: Link til Ten? Friske skrev, den 5. november 2017 at 06:02: Link til Ten? Ten har slettet sin profil på annoncelight men hun arbejder her http://www.vejlethaimassage.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg