Hop til indhold
Scott71

Molly Kolding

Recommended Posts

Så blev det Molly igen. Sendte en SMS tirsdag aften og hun havde heldigvis tid onsdag formiddag. Det er efterhånden lang tid siden jeg har besøgt hende, men hun er bare i en klasse for sig. Hendes indlevelse og nærvær er helt i top og for mig er det meget meget vigtigere end om hun er åleslank og har en H skål. Derfor blev det også et fantastisk besøg. Det bliver helt sikkert endnu en gentagelse for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly
Just yours skrev, for 2 timer siden:

Link..??

 

Hvor langt har du lige skruet dit ur tilbage? :P

Www.kysseglademolly.dk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly
Scott71 skrev, den 2/11/2017 at 00:50:

Så blev det Molly igen. Sendte en SMS tirsdag aften og hun havde heldigvis tid onsdag formiddag. Det er efterhånden lang tid siden jeg har besøgt hende, men hun er bare i en klasse for sig. Hendes indlevelse og nærvær er helt i top og for mig er det meget meget vigtigere end om hun er åleslank og har en H skål. Derfor blev det også et fantastisk besøg. Det bliver helt sikkert endnu en gentagelse for mig.

Du siger bare til når du har barberet bollerne igen, og de skal have en tur, så skal jeg nok gumle lidt på dem igen :wub:

Kæmpe kys herfra<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 7boules

Molly er bare super sød og dejlig ukompliceret at besøge og være sammen med....

Jeg har haft den udsøgte fornøjelse at hygge mig i 30 min med anal sammen den Dejlige Molly....

Det er ikke sidste gang jeg gør det *S*

Tak for den dejlige oplevelse 

Molly :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly
7boules skrev, den 10/11/2017 at 16:25:

Molly er bare super sød og dejlig ukompliceret at besøge og være sammen med....

Jeg har haft den udsøgte fornøjelse at hygge mig i 30 min med anal sammen den Dejlige Molly....

Det er ikke sidste gang jeg gør det *S*

Tak for den dejlige oplevelse 

Molly :wub:

Det varmer utroligt meget på sådanne en kold novemberaften at få så mange søde ord :wub:

Nu ved jeg ikke lige hvem du er, men kom snart igen og opfrisk min hukommelse :P

Numsesex siger jeg kun nej til en ud af tusinde gange :lol:

Kys herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...