Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev det min tur og besluttede Sabrina da hun kun havde kort tid tilbage i København.

Havde skrevet med hende og aftalt tidspunkt og mødte op på adressen på Østerbro.

Blev lukket ind i lejligheden og blev mødt af en dejlig smilende Sabrina og fik kys og kram.

Havde kun aftalt 30 min, da jeg ikke vidste hvordan det gik med de 22cm hun havde mellem benene :-)

Men vi fik hurtig hinandens pikke op og køre i stiv tilstand, hvor hun knepper mig i munden med sin store pik.

Derefter vender hun mig om og vil tage mig bagfra, hvor hun starter stille og roligt med at fører hendes store lem ind i mig mens hun har fat i min pik samtidig.

Hun gennemknepper mig i flere stillinger og kører hendes store fede pik helt i bund, hvor til sidst kunne jeg ikke holde mig mere og sprøjter alt hvad jeg har.

Super fed oplevelse som sagtens kan anbefales. Spurgte hende hvornår hun kom tilbage til København, hvor hun svaret snart måske til jul.

http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=2726&lan=en

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHmartin skrev, for 8 timer siden:

Så blev det min tur og besluttede Sabrina da hun kun havde kort tid tilbage i København.

Havde skrevet med hende og aftalt tidspunkt og mødte op på adressen på Østerbro.

Blev lukket ind i lejligheden og blev mødt af en dejlig smilende Sabrina og fik kys og kram.

Havde kun aftalt 30 min, da jeg ikke vidste hvordan det gik med de 22cm hun havde mellem benene :-)

Men vi fik hurtig hinandens pikke op og køre i stiv tilstand, hvor hun knepper mig i munden med sin store pik.

Derefter vender hun mig om og vil tage mig bagfra, hvor hun starter stille og roligt med at fører hendes store lem ind i mig mens hun har fat i min pik samtidig.

Hun gennemknepper mig i flere stillinger og kører hendes store fede pik helt i bund, hvor til sidst kunne jeg ikke holde mig mere og sprøjter alt hvad jeg har.

Super fed oplevelse som sagtens kan anbefales. Spurgte hende hvornår hun kom tilbage til København, hvor hun svaret snart måske til jul.

http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=2726&lan=en

Søreme modigt !! tankevækkende at man kan udvide sig så meget - og ikke mindst få lukket igen så man stadig kan holde på det man nu engang skal holde på:-) Må Prøve hende i julegave :-) tak for en go beretning (ps. så fandt du den store pik du søgte tidligere - tillykke med det.)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
1955 skrev, for 3 timer siden:

Søreme modigt !! tankevækkende at man kan udvide sig så meget - og ikke mindst få lukket igen så man stadig kan holde på det man nu engang skal holde på:-) Må Prøve hende i julegave :-) tak for en go beretning (ps. så fandt du den store pik du søgte tidligere - tillykke med det.)

Skider nok skævt i et par uger :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
happycamper skrev, for 59 minutter siden:

Skider nok skævt i et par uger :-)

eller "vinden" stille suser ud wushhh     

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
1955 skrev, for 1 time siden:

eller "vinden" stille suser ud wushhh     

Helt seriøst, er det ikke mega hårdt at modtage sådan en pløk i bagen? 

Jeg tænder sgu selv på tanken, men jeg er bange for konsekvenserne :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, 1 time siden:

Helt seriøst, er det ikke mega hårdt at modtage sådan en pløk i bagen? 

Jeg tænder sgu selv på tanken, men jeg er bange for konsekvenserne :-o

Egen personlig erfaring begyndte med thai ladyboys - er nu videre til den øvrige gruppe hvor udstyret et større, men hvis ejeren / giveren er en erfaren LB ved hun godt at hun skal gå meget stille frem, men når først indgangen + 5 cm er passeret langsomt, er der fin plads til hele længden :-)  Jeg ahr dog et par gange haft fornemmelsen af, at skulle "skide" mens - men det fortager sig igen... spændt på hvilken erfaring CPHmartin har gjort sig:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 22 timer siden:

Helt seriøst, er det ikke mega hårdt at modtage sådan en pløk i bagen? 

Jeg tænder sgu selv på tanken, men jeg er bange for konsekvenserne :-o

Øvelse gør mester Thai-fan72

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 21 timer siden:

Egen personlig erfaring begyndte med thai ladyboys - er nu videre til den øvrige gruppe hvor udstyret et større, men hvis ejeren / giveren er en erfaren LB ved hun godt at hun skal gå meget stille frem, men når først indgangen + 5 cm er passeret langsomt, er der fin plads til hele længden :-)  Jeg ahr dog et par gange haft fornemmelsen af, at skulle "skide" mens - men det fortager sig igen... spændt på hvilken erfaring CPHmartin har gjort sig:-)

Der kan jeg ikke bidrage med din erfaring 1955 :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
doggingkbh skrev, for 2 timer siden:

AV FOR SATAN den er stor 

185 cm og 83 kg............... så er det også en "stor pige"...............

Del dette indlæg


Link til indlæg
doggingkbh skrev, den 18/11/2017 at 14:33:

AV FOR SATAN den er stor 

nogen der har besøgt hende ? og kan be-af kræfte størrelsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHmartin skrev, for 7 timer siden:

Det kunne det da helt sikkert, men tror sku ikke helt på billederne :-)

 

Har læst der er en hingst der mangler sin pik:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...