Mthom 145 Skrevet 1. November, 2017 Nogen der kender til danske kvinder som tilbyder Erotisk massage i privat hjem. Har prøvet Sara 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dklook 43 Skrevet 1. November, 2017 Thehoneyposse.com super super og super:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 1. November, 2017 Mthom skrev, for 1 time siden: Nogen der kender til danske kvinder som tilbyder Erotisk massage i privat hjem. Har prøvet Sara Ja der er en masse gode i København hvis det er, og på Fyn, og i Jylland, men da jeg ikke lige ved hvor i landet du søger kan jeg desværre ikke hjælpe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrboobsnow 152 Skrevet 2. November, 2017 youngatheart skrev, for 6 timer siden: Ja der er en masse gode i København hvis det er, og på Fyn, og i Jylland, men da jeg ikke lige ved hvor i landet du søger kan jeg desværre ikke hjælpe Ligger under Efterlysninger i Jylland - så mon ikke det er i hovedlandet, der efterspørges Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 2. November, 2017 Erotiskmassage.dk i Hjørring. Jeg kom der mange gange for en del år siden. Der kom en kurre på tråden mellem os, så jeg kan ikke bidrage med friske oplysninger. Men jeg husker en sød og dygtig, imødekommende kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 6. November, 2017 youngatheart skrev, den 2/11/2017 at 00:33: Ja der er en masse gode i København hvis det er, og på Fyn, og i Jylland, men da jeg ikke lige ved hvor i landet du søger kan jeg desværre ikke hjælpe Du forstod så åbenbart ikke min hentydning Havde jeg eftersøgt det samme, havde jeg skrevet: "Nogen fra Esbjerg området der kender gode steder for erotisk massage, eller bare her i sydjylland?", da jeg personligt ikke gider feks at køre til Ålborg for det, da jeg bor i den anden ende af Jylland, så kunne jeg jo lige så godt køre til Sjælland for at spare kørslen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Julieman Skrevet 8. November, 2017 Mthom skrev, den 01-11-2017 at 22:40: Nogen der kender til danske kvinder som tilbyder Erotisk massage i privat hjem. Har prøvet Sara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Julieman Skrevet 8. November, 2017 Beklager jeg er så dårlig til at link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg