Hop til indhold
Mthom

Erotisk massage

Recommended Posts

Mthom skrev, for 1 time siden:

Nogen der kender til danske kvinder som tilbyder Erotisk massage i privat hjem. Har prøvet Sara

Ja der er en masse gode i København hvis det er, og på Fyn, og i Jylland, men da jeg ikke lige ved hvor i landet du søger kan jeg desværre ikke hjælpe ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
youngatheart skrev, for 6 timer siden:

Ja der er en masse gode i København hvis det er, og på Fyn, og i Jylland, men da jeg ikke lige ved hvor i landet du søger kan jeg desværre ikke hjælpe ;-)

Ligger under Efterlysninger i Jylland - så mon ikke det er i hovedlandet, der efterspørges

Del dette indlæg

Link til indlæg

Erotiskmassage.dk i Hjørring. Jeg kom der mange gange for en del år siden. Der kom en kurre på tråden mellem os, så jeg kan ikke bidrage med friske oplysninger. Men jeg husker en sød og dygtig, imødekommende kvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
youngatheart skrev, den 2/11/2017 at 00:33:

Du forstod så åbenbart ikke min hentydning ;-) Havde jeg eftersøgt det samme, havde jeg skrevet:  "Nogen fra Esbjerg området der kender gode steder for erotisk massage, eller bare her i sydjylland?", da jeg personligt ikke gider feks at køre til Ålborg for det, da jeg bor i den anden ende af Jylland, så kunne jeg jo lige så godt køre til Sjælland for at spare kørslen ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Julieman
Mthom skrev, den ‎01‎-‎11‎-‎2017 at 22:40:

Nogen der kender til danske kvinder som tilbyder Erotisk massage i privat hjem. Har prøvet Sara

Djurslands bedste massage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...