Hop til indhold

Erotisk massage

Featured Replies

Skrevet

Nogen der kender til danske kvinder som tilbyder Erotisk massage i privat hjem. Har prøvet Sara

Skrevet

Thehoneyposse.com

super super og super:-)

Skrevet
Mthom skrev, for 1 time siden:

Nogen der kender til danske kvinder som tilbyder Erotisk massage i privat hjem. Har prøvet Sara

Ja der er en masse gode i København hvis det er, og på Fyn, og i Jylland, men da jeg ikke lige ved hvor i landet du søger kan jeg desværre ikke hjælpe ;-)

Skrevet
youngatheart skrev, for 6 timer siden:

Ja der er en masse gode i København hvis det er, og på Fyn, og i Jylland, men da jeg ikke lige ved hvor i landet du søger kan jeg desværre ikke hjælpe ;-)

Ligger under Efterlysninger i Jylland - så mon ikke det er i hovedlandet, der efterspørges

Skrevet

Erotiskmassage.dk i Hjørring. Jeg kom der mange gange for en del år siden. Der kom en kurre på tråden mellem os, så jeg kan ikke bidrage med friske oplysninger. Men jeg husker en sød og dygtig, imødekommende kvinde.

Skrevet
youngatheart skrev, den 2/11/2017 at 00:33:

Du forstod så åbenbart ikke min hentydning ;-) Havde jeg eftersøgt det samme, havde jeg skrevet:  "Nogen fra Esbjerg området der kender gode steder for erotisk massage, eller bare her i sydjylland?", da jeg personligt ikke gider feks at køre til Ålborg for det, da jeg bor i den anden ende af Jylland, så kunne jeg jo lige så godt køre til Sjælland for at spare kørslen ?

Skrevet
Mthom skrev, den ‎01‎-‎11‎-‎2017 at 22:40:

Djurslands bedste massage.

Skrevet

Beklager jeg er så dårlig til at link?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.