Hop til indhold
Decameron14

God og speciel oplevelse. Laila i Vejle

Recommended Posts

Jeg har før prøvet to af gangen, men ikke lige denne her kombi. Der var to piger, begge lækre. Den ene var åbenbart ejeren? Hun lavede desværre ikke noget af det frække, men var alligevel med i den indledende fase, og det betød ret grundig massage inden selve akten.
Laila er lidt til den chubby side, men møg sexet, og jeg tændte enormt på hende og hendes lækre velduftende og velsmagende fisse. Mmmmm :P Hendes mundarbejde er temmelig godt; vådt, dybt og lækkert, så der var en fryd af lave en 69ér med damen. Det måtte gerne have fortsat længe endnu. Var dog bange for at fyre af for tidligt, så på med kondom, og så gik jeg ellers til makronerne og kneppede igennem så de store bryster (ægte?) gyngede og svajede. Jeg var virkelig tændt på den tøs, og er egentlig ret sikker på hun også tændte pænt under akten. Hun vil gerne have pik og slikkes, det er helt sikkert. Måtte sænke farten på hende da hun red;)

Der står hun er 23 år. Vil dog nærmere gætte, at hun på sidst i tyverne. Passer også bedre til min smag. 

Billeder er helt sikkert af hende (selvom der Ji på ?)

https://annoncelight.dk/showad/237842

Jeg gav 1500 inklusive to piger i starten.

 

Redigeret af Decameron14

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da øv kunne ellers være frækt hvis hun sad og kiggede på. 

Har også været der. Og der var det kun muligt med massage også. Men er sku dybt forelsket i hende der ejer stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Decameron14 skrev, for 1 time siden:

Jeg har før prøvet to af gangen, men ikke lige denne her kombi. Der var to piger, begge lækre. Den ene var åbenbart ejeren? Hun lavede desværre ikke noget af det frække, men var alligevel med i den indledende fase, og det betød ret grundig massage inden selve akten.
Laila er lidt til den chubby side, men møg sexet, og jeg tændte enormt på hende og hendes lækre velduftende og velsmagende fisse. Mmmmm :P Hendes mundarbejde er temmelig godt; vådt, dybt og lækkert, så der var en fryd af lave en 69ér med damen. Det måtte gerne have fortsat længe endnu. Var dog bange for at fyre af for tidligt, så på med kondom, og så gik jeg ellers til makronerne og kneppede igennem så de store bryster (ægte?) gyngede og svajede. Jeg var virkelig tændt på den tøs, og er egentlig ret sikker på hun også tændte pænt under akten. Hun vil gerne have pik og slikkes, det er helt sikkert. Måtte sænke farten på hende da hun red;)

Der står hun er 23 år. Vil dog nærmere gætte, at hun på sidst i tyverne. Passer også bedre til min smag. 

Billeder er helt sikkert af hende (selvom der Ji på ?)

https://annoncelight.dk/showad/237842

Jeg gav 1500 inklusive to piger i starten.

 

God anmeldelse :-)

hvor er det ca i Vejle? 

Thormod

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...