Hop til indhold
Stodder1

Trans Vejle

Recommended Posts

Vækker lige tråden igen...:)

Efter lidt research kan jeg se på shemalewiki at det skulle være Rebeka Monterio... Hvor sandsynligt er det lige hun er i Vejle!? :shock: 

Men okay, man ved jo aldrig..!?  

Stadig ingen der har været der?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha ha :D:wacko:

Nej det bliver alligevel lidt af en røvfuld at tage :shock::D

Jeg tvivler altså på det er rigtige billeder, for ærlig talt lidt mærkeligt hun ikke er anmeldt på wiki :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er vidst ret alene på Vejle egnen omkring de der piger med tap:D Nå, men så kan jeg jo have dem for mig selv.... når der altså vel at mærke dukker en lækkerhed op :)

Men det var så ikke lige tilfældet her.... Ohhh my fucking.. Det var en GORILLA:shock: Altså billederne kunne måske godt have været af hende, men det er vidst MANGE år siden :wacko: Fuck altså :shock: Gik naturligvis igen selvom der blev insisteret lidt og lokket med grande pistolo:D 

Kæft altså, hvad tænker man på at lægge sådanne billeder op, og så er det så langt fra virkeligheden :wacko: Så fortjener man fandme ikke at tjene så meget som en 2 krone på sit ophold her :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...