Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

først lige linket: https://annoncelight.dk/showad/217940

Var forbi VIKI i dag, Jeg købte 45min, med to "afgange". Blev godt modtaget af en smilende Viki, og det er hende på billederne. Hun er en sød og meget naturlig pige med rigtig gode former- er man til de slanke piger er det absolut ikke Viki i skal besøge. Jeg var i tvivl om hun havde Silikonebryster, men de var skam helt ægte, og lækre bløde da jeg fik dem pakket ud. Hun lagde ud med en dejlig gang SUPERFRANSK , og derefter fik vi en god lang 69. Hun har en dejlig rund røv, og en lille strutmave- og så er hun meget indlevelsesrig, og med på stort set hele. Hun var meget god ved "kalorius" og gjorde det hel meget behageligt . Selve akten var for mig i TOPKLASSE, og jeg skal helt sikkert besøge hende en gang mere inden hun smutter. Hun har de varmeste anbefalinger herfra.

 

Stedet: 8/10

Pigen: 10/10

sex. 10/10

 

VH John

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, pigen på det link du har opgivet svarer ikke helt til den måde du beskriver hende, så tænker at der allerede har været en udskiftning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej- næ mend et er sgu godt nok hende på billederne, man kan selvfølgelig ikke se det hele på billeder:) og til KIM  en tusse for 45 min, hvor stort set alt er tilladt:)

stedet er i Vejgaard, de oplyser dig adressen når du henvender dig- men de har holdt til der i ca et år nu, og jeg kan hilse og sige der vrimler med flotte tøser af alle mulige karakterer

Del dette indlæg


Link til indlæg
lillejohn skrev, for 13 timer siden:

Hej- næ mend et er sgu godt nok hende på billederne, man kan selvfølgelig ikke se det hele på billeder:) og til KIM  en tusse for 45 min, hvor stort set alt er tilladt:)

stedet er i Vejgaard, de oplyser dig adressen når du henvender dig- men de har holdt til der i ca et år nu, og jeg kan hilse og sige der vrimler med flotte tøser af alle mulige karakterer

Jeg kan ikke genkende din anmeldelse.

 

Stedet oversvømmer nettet med annoncer. Nogle falske og andre sande. 

Men en ting er sikkert. I min optik vrimler steder IKKE med flotte tøser. Nej du skal derimod være heldig at finde en flot pige som også har en god service. Meget heldig.

Linket vil pigen kendt som "Yovita" er ok. Min erfaring med Yovita er, at hun bestemt ikke tilbyder alt. Men alt det hun tilbyder har en tillægspris. F.eks. kys er ekstra. Du må ikke røre ved fissen. Ved sex er der ikke den store indlevelse eller initiativ. 

Jeg vil klart anbefale en pige som Rita hvis man pt. skal have fisse i Aalborg 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smiler ... kan ikke lade være med at kommentere .. Fedt at trådstarter har haft en lækker oplevelse .. Det er jo det som det handler om ..

Men er HELT enig i at stedet er med meget udskiftning, tvivlsomme billeder, men med held kan man jo møde den helt rigtige .... altså den man så på billedet - Min erfaring med stedet er at jeg endnu ikke har haft held med at det var samme pige som åbnede døren som jeg skrev med - selvom hun bekræftede at "det er mig på billedet" .... Pigen der åbnede døren er i øvrigt mulig at finde både under "maja, joanna, KAMA, loletta, viki, sabrina, sexi andrea, kinga, pati24, marina osv.  .... når døren bliver åbnet. 

Stedet er heller ikke min smag - med røde lamper, masser af forhæng, og cirkulerende kvinder som på et bordel ... (helt ok men bare ikke min smag)

Een gang fik jeg dialog med en rigtig sød pige som jeg endelig gennem præcisering troede på var selv-samme pige - og jeg sagde til hende at hun helt sikkert ville få masser af kunder hvis hun skiftede sted ... 

NEJ gutter - så er jeg mere til "aalborg babes" ... mums - (seneste oplevelse var med Valerie ..)  -- eller helt i top .. Aalborg C .. møllegade --- suk - med Silvia, Mia, Rita m.m. super MUMS

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, den 4.03.2018 at 12:07:

Uśmiechy ... nie mogą pomóc w komentowaniu .. Miło zacząć wątek ma miłe wrażenia .. O to właśnie chodzi ...

Ale, POMÓŻ, zgadzam się, że strona ma wiele zastępczych, wątpliwych obrazów, ale na szczęście możesz spotkać to bardzo dobrze .... to jest to, co oglądałeś na zdjęciu. Moje doświadczenie z tą stroną jest takie, że jeszcze nie miałem szczęścia To była ta sama dziewczyna, która otworzyła drzwi, z którymi się podpisałem - mimo że potwierdziła, że "jestem na zdjęciu" ... Dziewczyna, która otworzyła drzwi, jest również dostępna pod "maja, joanna, kamama, loletta, viki, sabrina, sexi andrea, kinga, pati24, marina itd. .... kiedy drzwi są otwarte. 

To miejsce nie jest mój smak - z czerwonymi światłami, dużo draperii i wybitnych kobiet w burdelu ... (całkiem ok, ale po prostu nie mój gust)

Pewnego razu dostałem dialog z bardzo miłą dziewczyną, że w końcu przy wyjaśnianiu wierzył było samodzielne same dziewczyny - i powiedziałem jej, że ona na pewno się mnóstwo klientów, gdyby zmienił się ... 

NO faceci - Jestem bardziej na "babes Aalborg" ... mniam - (ostatnie doświadczenie było z Valerie ..) - lub na samej górze .. Aalborg C .. Møllegade --- westchnienie - z Silvia, Mia, Rita mm super MUMS

Dear Marcelino, thank you for your attention on many of my names. 

I work only on my photos and I have only one name (Viki) !! the names you mentioned in the post (joanna, sexi andrea ,pati,sabrina) is the name of my email accounts. 

Viki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...