lillejohn

Viki i Aalborg/Vejgaard

11 indlæg i denne tråd

Hej,

først lige linket: https://annoncelight.dk/showad/217940

Var forbi VIKI i dag, Jeg købte 45min, med to "afgange". Blev godt modtaget af en smilende Viki, og det er hende på billederne. Hun er en sød og meget naturlig pige med rigtig gode former- er man til de slanke piger er det absolut ikke Viki i skal besøge. Jeg var i tvivl om hun havde Silikonebryster, men de var skam helt ægte, og lækre bløde da jeg fik dem pakket ud. Hun lagde ud med en dejlig gang SUPERFRANSK , og derefter fik vi en god lang 69. Hun har en dejlig rund røv, og en lille strutmave- og så er hun meget indlevelsesrig, og med på stort set hele. Hun var meget god ved "kalorius" og gjorde det hel meget behageligt . Selve akten var for mig i TOPKLASSE, og jeg skal helt sikkert besøge hende en gang mere inden hun smutter. Hun har de varmeste anbefalinger herfra.

Stedet: 8/10

Pigen: 10/10

sex. 10/10

VH John

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej- næ mend et er sgu godt nok hende på billederne, man kan selvfølgelig ikke se det hele på billeder:) og til KIM  en tusse for 45 min, hvor stort set alt er tilladt:)

stedet er i Vejgaard, de oplyser dig adressen når du henvender dig- men de har holdt til der i ca et år nu, og jeg kan hilse og sige der vrimler med flotte tøser af alle mulige karakterer

Del dette indlæg

Link til indlæg
lillejohn skrev, for 13 timer siden:

Hej- næ mend et er sgu godt nok hende på billederne, man kan selvfølgelig ikke se det hele på billeder:) og til KIM  en tusse for 45 min, hvor stort set alt er tilladt:)

stedet er i Vejgaard, de oplyser dig adressen når du henvender dig- men de har holdt til der i ca et år nu, og jeg kan hilse og sige der vrimler med flotte tøser af alle mulige karakterer

Jeg kan ikke genkende din anmeldelse.

Stedet oversvømmer nettet med annoncer. Nogle falske og andre sande. 

Men en ting er sikkert. I min optik vrimler steder IKKE med flotte tøser. Nej du skal derimod være heldig at finde en flot pige som også har en god service. Meget heldig.

Linket vil pigen kendt som "Yovita" er ok. Min erfaring med Yovita er, at hun bestemt ikke tilbyder alt. Men alt det hun tilbyder har en tillægspris. F.eks. kys er ekstra. Du må ikke røre ved fissen. Ved sex er der ikke den store indlevelse eller initiativ. 

Jeg vil klart anbefale en pige som Rita hvis man pt. skal have fisse i Aalborg 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lillejohn napisał, 1.11.2017 o 15:48:

Witam,

które wystarczy link:  https://annoncelight.dk/showad/217940

Przeżyj dzisiaj VIKI, kupiłem 45min, z dwoma "odjazdami". Została dobrze przyjęta przez uśmiechniętego Viki, a na na rzutki. Jest uroczą i bardzo naturalną dziewczyną o bardzo dobrych kształtach - jedna dla szczupłych dziewcząt, aby absolutnie nie odwiedza Viki. Miałam wątpliwości, że ma silikonowe szczecinki, ale były wstydliwe, szczere i pyszne, kiedy je zapakowałem. Zaprezentuj mi miło spędzony czas SUPERFRANSK, a następnie dostałem dobry długi 69. To dobry pomysł, abyś był blisko swojego domu i cieszył się pobytem. Była bardzo dobra w "Calorie" i sprawiły, że było bardzo przyjemne. Właściwy akt był dla mnie w NAJWYŻSZEJ KLASIE i na pewno odwiedzę jeszcze raz, zanim przejdzie.Ona ma najcieplejsze szczegóły stąd.

Miejsce: 8/10

Dziewczyny: 10/10

sex. 10,10

VH John

Dziękuję bardzo za te słowa

Del dette indlæg

Link til indlæg
lillejohn skrev, den 5/11/2017 at 11:10:

på Nr Trandersvej

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu