jakobhansen 94 Skrevet 1. November, 2017 En petit og fræk sag som var i Aalborg. https://annoncelight.dk/showad/237305 Jeg har besøgt hende en times tid og det var lækkert. Selv lidt problemer med at blive klar til anden runde, klarede hun med et smil og et par småtricks. Jeg besøger hende gerne igen! Billederne er gode nok, og stedet i Aalborg er rimeligt diskret selvom det er centralt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hambosatiaalborg 192 Skrevet 1. November, 2017 Benyttede du dig af nogle af hendes tillægsydelser - og i så fald hvordan gik det? Nu har jeg ikke været i gamet i nogle måneder, og hun ser da sød ud, så der må jeg hellere en tur forbi. Mange tak for din anmeldelse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jakobhansen 94 Skrevet 1. November, 2017 Nej jeg tog en time og fortrød det ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 796 Skrevet 1. November, 2017 Jeg tog også een time. Kan kun anbefales. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborgenseren Skrevet 12. November, 2017 Jeg var på besøg hos "Alice" i Aalborg (kan se hun nu er i Aarhus) til en halv time incl anal. Min oplevelse var desværre lidt middelmådig. Flot pige, petite og flotte former Dårlig kommunikation - ringe engelsk Følte ikke jeg fik hvad jeg betalte for, da anal-delen mislykkedes (betalte 300 for et forsøg). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg