Hop til indhold
Guest kmd

hvilken baggrund har den typiske sugarbabe

Recommended Posts

Guest kmd

jeg har undret mig lidt over , hvad der får sugarbabes til at være på siden, ud over nogle har en nysgerrighed/ønske om bekræftigelse i f t sex

jeg spørger derfor hvad i har erfaret den typiske sugarbabe laver, for at se om det kan være økonomi , der er den vigtigste faktor
men skriv gerne hvis i har andre betragtninger om de i har mødt
jeg har typisk, mødt enlige mødre, der ønskede sex, og tilskud til huslejen i diskretion
en del sosu og sygeplejeske studerende, mærkeligt nok var de alle med anden baggrund end dansk, lige fra afrikansk til cubansk, det har faktisk været virkelig mange, gud ved om hjælper professionen , også gør de har en naturlig tendens til at opfylde andres behov ?
en del studerende,  mest hf og gymnasie, ikke så mange på længerevarende uddannelser
enkelte lærlinge, 
og enkelte , imellem jobs ! 
skal siges jeg kun søger op til ca 32 år, så min erfaring er begrænset
på forånd tak
en del har en veninde som introducerer dem til siden ??

Redigeret af kmd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn

Jeg har mødt en på 40 hun var alenemor og arbejde som sygepjerske. 

En på 19 som var studerende

en på 38 som arbejder offentligt

en på 58 som arbejder i kantine på en kaserne 

en på 50 som var alene og hjemmegående

en på 18 som ikk lavede noget. 

Alle med pæn lejlighed eller hus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
bombrn skrev, for 9 timer siden:

Jeg har mødt en på 40 hun var alenemor og arbejde som sygepjerske. 

En på 19 som var studerende

en på 38 som arbejder offentligt

en på 58 som arbejder i kantine på en kaserne 

en på 50 som var alene og hjemmegående

en på 18 som ikk lavede noget. 

Alle med pæn lejlighed eller hus

tak for svaret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har set følgende over de sidste 2-3 år. Og alle mere end en gang (med en undtagelse)

a. Slut tyverne, fra Bulgarien, taler dansk/engelsk og studerer

b. Slut tyverne, fra Grønland, studerende/arbejde i butik

c. Slut tyverne, fra Brasilien, studerende

d. 18-19, svensk, studerende

e. 19 år, studerende (halvt afrikansk)

f. 19 år, studerende (kurdisk-dansk)

g. 19 år, studerende, tjenerelev

h. 22 år, jurastuderende 

i. 20 år, studerende

k 26 år, sygeplejerske

Og flere jeg ikke kan huske. Kun H er med sikkerhed stadig aktiv.

Alle ovenstående var glade for sex uden kondom (H dog ikke længere). Ser stadig b, c og d. B uden betaling eller gaver. 

Motiv. For alle ovenstående har økonomi på et tidspunkt spillet en rolle, men ikke i den forstand, at økonomien er afgørende. Mere fordi det er en del af spillet. For 3-4 af ovenstående ophørte jeg med at betale noget efter første gang. Det blev aldrig diskuteret, men betalingen stoppede bare.  Der imod kan jeg med sikkerhed sige, at sex/begær har været den drivende underliggende faktor for alle  (måske bortset fra H, som ganske vist godt kan lide sex, men jeg har en fornemmelse af at noget ander er på spil). 

Jeg tror, at det gælder for næsten alle kvinder, at hvis de har valgt at have sex med dig (og det i øvrigt var en god oplevelse) og du så oveni kan skabe en personlig relation (udover det seksuelle) ja, så det lige til højrebenet at udvikle forholdet. Det jo det der gør SD så genialt. Det har prostitutions fordele (ingen skylder nogen noget) og forholdets karakter (autentisk, sanseligt).

 

Redigeret af bighead
glemte en

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Go morgen’

I må meget gerne skrive privat hvis i vil fortælle om nogle af dem hvis de er fra Østjylland :-) 

Lige meget for mig hvor gammel de er :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
bighead skrev, for 7 timer siden:

Jeg har set følgende over de sidste 2-3 år. Og alle mere end en gang (med en undtagelse)

a. Slut tyverne, fra Bulgarien, taler dansk/engelsk og studerer

b. Slut tyverne, fra Grønland, studerende/arbejde i butik

c. Slut tyverne, fra Brasilien, studerende

d. 18-19, svensk, studerende

e. 19 år, studerende (halvt afrikansk)

f. 19 år, studerende (kurdisk-dansk)

g. 19 år, studerende, tjenerelev

h. 22 år, jurastuderende 

i. 20 år, studerende

k 26 år, sygeplejerske

Og flere jeg ikke kan huske. Kun H er med sikkerhed stadig aktiv.

Alle ovenstående var glade for sex uden kondom (H dog ikke længere). Ser stadig b, c og d. B uden betaling eller gaver. 

Motiv. For alle ovenstående har økonomi på et tidspunkt spillet en rolle, men ikke i den forstand, at økonomien er afgørende. Mere fordi det er en del af spillet. For 3-4 af ovenstående ophørte jeg med at betale noget efter første gang. Det blev aldrig diskuteret, men betalingen stoppede bare.  Der imod kan jeg med sikkerhed sige, at sex/begær har været den drivende underliggende faktor for alle  (måske bortset fra H, som ganske vist godt kan lide sex, men jeg har en fornemmelse af at noget ander er på spil). 

Jeg tror, at det gælder for næsten alle kvinder, at hvis de har valgt at have sex med dig (og det i øvrigt var en god oplevelse) og du så oveni kan skabe en personlig relation (udover det seksuelle) ja, så det lige til højrebenet at udvikle forholdet. Det jo det der gør SD så genialt. Det har prostitutions fordele (ingen skylder nogen noget) og forholdets karakter (autentisk, sanseligt).

 

tak for svaret, og jeg har ikke tænkt overhovedet , at man kunne lade være med at betale, men har aftalt at sænke prisen efter nogle gange, en har ofte spurt om et hurtigt til 500 sidst på måneden
men ellers svarer det nogenlunde til min erfaring om baggrund

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Det har hovedsageligt været studerende eller enlige mødre. Der har dog også været et par stykker, som bare søgte spænding, og mindst én imellem som i hvert fald havde en højere indtægt end mig. Så jeg vil sige, at jeg har oplevet en overvægt af de to førstnævnte, men der er virkelig stor forskel på kvinderne derinde. Jeg har dog heller ikke nogle deciderede aldersbegrænsninger - det handler udelukkende om attraktion og kemi for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad jeg lige kan huske:

a- 22 stud/ ledig dansk - Randers

b-18 stud dansk - Horsens

c-28/ stud dansk - Aarhus

d 19 stud dansk (med farve) - Aarhus

c 22 stud dansk (arabisk) - Aarhus

d 20 stud dansk/polsk - Aarhus

e 40 ledig dansk - Skanderborg

f 22 kundeservice dansk - Randers

g 19 stud dansk - Aarhus

Flere, men det er hvad jeg lige kan huske på stående fod. 

Der tegner sig et mønster, ikke at jeg kun søger unge, men det er de letteste at lave dates med.

Altid med kondom, ofte med et par timers hygge før sex.

500-2500 kr alt efter aftalens længde.

Nogen ser/ skriver jeg stadig med. Jeg har været glad for mine oplevelser, men holder pt. en lille pause fra SD.

 

 

Redigeret af Agent0037
Stavning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Har mødtes med mange "sugarbabes",,både studerende og "udlærte".. men generelt har de typisk har de større udgifter end indtægter.... og derfor er de på "sugardate" men det er ikke nemt for dem,,,, men har mødtes med mange, hvor de "lukker" øjnene og tænker på noget  andet, men døm dem ikke for det, har haft nogle af mine bedste "sexoplevelser" med sugarbabes"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke der noget typisk, har selv været sammen med flere med lang udd og gode jobs som bare syntes det er frækt, samt enlige mødre der er vilde med sex og godt kan bruge lidt ekstra, så er der de unge der vil have hurtig sex for penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...