Hop til indhold
Mr1time

Julia mullet - Odense

Recommended Posts

Mr1time skrev, for 31 minutter siden:

Er der nogen som ved om denne pige ligner billeder,  eller om de er vildt FAKE 

https://annoncelight.dk/showad/236629

Der er en risiko for at hun er fake. Ved en billedsøgning kommer der ved et af billederne 2 annoncer fra DK frem. Den ene er skrevet på dansk og den anden på engelsk. Hun kalder sig 2 forskellige navne og det virker ikke særlig troværdigt. 

Det ene af billederne har desuden været brugt i en engelsk/irsk sex annonce m. synligt ansigt. At ansigtet er skåret væk i den annonce du linker til er nok tegn på at billederne er "lånt" og at annoncør ikke har lighed med pigen på billedet.

Skærmbillede 2017-11-01 kl. 07.23.35.png

Skærmbillede 2017-11-01 kl. 07.22.28.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 25 minutter siden:

Øv, det lød også næsten for godt til at være sandt. Tak for oplysningen :-)

 

Måske hun er mere lækker end på billederne? Det kan jo også være du går glip af en helt fantastisk sød og nærværende pige ;-). De skide billeder er som udgangspunkt altid vejledende....eller vildledende. Så der er vel ikke andet at gøre end at besøge hende og få syn for sagen. Det kan nogle gang betale sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 22 minutter siden:

Måske hun er mere lækker end på billederne? Det kan jo også være du går glip af en helt fantastisk sød og nærværende pige ;-). De skide billeder er som udgangspunkt altid vejledende....eller vildledende. Så der er vel ikke andet at gøre end at besøge hende og få syn for sagen. Det kan nogle gang betale sig.

Desværre er det sjældent at de er mere lækre end på billeder. Hun kunne jo også være dobbelt størrelse og 60 år, og så er det intet for mig. Men pigen på billederne er lige mig. Tror desværre jeg springer over

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 4 timer siden:

Desværre er det sjældent at de er mere lækre end på billeder. Hun kunne jo også være dobbelt størrelse og 60 år, og så er det intet for mig. Men pigen på billederne er lige mig. Tror desværre jeg springer over

Hvis det er farvede kvinder du går efter, er der andre piger. Nogle er her fast andre ligger vejen forbi lejlighedsvis. Personligt ville jeg nok vælge en der har gode anmeldelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 26 minutter siden:

Hvis det er farvede kvinder du går efter, er der andre piger. Nogle er her fast andre ligger vejen forbi lejlighedsvis. Personligt ville jeg nok vælge en der har gode anmeldelser. 

Jeg er til alle farver, bare kroppen er ok, uden for mange strækmærker og appelsinhud, det behøver jeg ikke betale for, det kan jeg få gratis ved fruen ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 15 timer siden:

Desværre er det sjældent at de er mere lækre end på billeder. Hun kunne jo også være dobbelt størrelse og 60 år, og så er det intet for mig. Men pigen på billederne er lige mig. Tror desværre jeg springer over

Jeg er lodret uenige. Men ja, tit har de nogle ekstra kilo ift. billederne. Men det er vi jo også nogen som kan li' ;-).  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...