Hop til indhold
Donpiotte

Søger noget thai nam nam nær Sønderborg/Nordborg

Recommended Posts

Tjah, landsdelen er ret tyndt besat i den henseende, da de fleste nok tager til Flensborg, hvor udbuddet er højere og priserne lavere.

Der er noget thai i Kruså, men anmeldelserne hari årenes løb været ret blandede. Der er også én på (vistnok) Grundtvigsvej i Sønderborg, men her vanker der, så vidt jeg ved, ikke noget udover massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i går , bad om en times god massage , .

Blev budt velkommen af ejeren plus en anden thai kvinde som begge var 40+ .

Begge to lidt buttede men søde og smilende .

Betalte ejeren 400 kr for en times Deep tissue massage .

Fulgte med den anden kvinde til et lidt koldt og skummelt rum med meget dæmpet belysning .

Her var en massage briks , plus en kæmpe seng !!

Kvinden talte lidt dansk , men bedre engelsk , så ok for mig.) .  lever på den sydlige halvkugle kun på ferie i mit fødeland.

Massagen var udmærket , . efter 35 minutter bad hun mig om at vende mig om , og efter benene havde fået en omgang ,

Opdagede hun hvad der begyndte at røre på sig . Spurgte om hun skulle  tage mig med hånden , da hun mente jeg havde for meget at byde på.

Hun smed alt tøjet og sagde  jeg kunne røre hende overalt , gav hende et kys og efter meget kort tid endte det med kondomet kom på , og en herlig gang sex

som jeg er sikker på vi begge nød alt i alt en dejlig oplevelse ,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen ok nemt at finde på Google , så det var hvad jeg gjore og prøv at læse menu!!

og du vil se at alt med fuld krops massage er kun for kvinder , håber det hjalp dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, den 14/6/2018 at 07:03:

Var forbi i går , bad om en times god massage , .

Blev budt velkommen af ejeren plus en anden thai kvinde som begge var 40+ .

Begge to lidt buttede men søde og smilende .

Betalte ejeren 400 kr for en times Deep tissue massage .

Fulgte med den anden kvinde til et lidt koldt og skummelt rum med meget dæmpet belysning .

Her var en massage briks , plus en kæmpe seng !!

Kvinden talte lidt dansk , men bedre engelsk , så ok for mig.) .  lever på den sydlige halvkugle kun på ferie i mit fødeland.

Massagen var udmærket , . efter 35 minutter bad hun mig om at vende mig om , og efter benene havde fået en omgang ,

Opdagede hun hvad der begyndte at røre på sig . Spurgte om hun skulle  tage mig med hånden , da hun mente jeg havde for meget at byde på.

Hun smed alt tøjet og sagde  jeg kunne røre hende overalt , gav hende et kys og efter meget kort tid endte det med kondomet kom på , og en herlig gang sex

som jeg er sikker på vi begge nød alt i alt en dejlig oplevelse ,

kostede det extra eller var det med i prisen???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...