Hop til indhold

inga nv

Featured Replies

Skrevet

Hvad er der blevet af Inga (Kamilla) fra NV. Er hun stoppet eller holder hun bare ferie og kommer tilbage? Nogen der ved noget? 

Skrevet

Det kan være hun er hjemme i Polen på et længere ophold. Men jeg savner hende også. Udover at kunne give et af de bedste blæs var hun helt afklaret med sin rolle prof lagenarkrobat. Hendes udtryk var et kapitel for sig: "Give me your milk", "good dragon", "my boss" osv. 

• 1 month later...
Skrevet

Hi Johnny - hvorfor tror du det ? I så fald både ny tekst, nye falske billeder og noget højere priser ?

Skrevet

Nej, det er ikke Inga. Carolina har vist tidligere huseret på Frederiksberg. 

Er der slet ingen som har hørt fra Inga? Hun må da snart være tørstig efter "milk" -:) Hun er/var en af de mest sjove tøser i branchen. 

Skrevet

Savner også Inga - hun kaldte mig altid James Bond... Aner ikke hvorfor. Men vi havde åbenbart allesammen en dragon.... :-)

Skrevet

Ha, ha, mig kaldte hun altid "Sweet boy" og jeg er endda jævnaldrende med Inga. Men hun har haft mange Sweet boys :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.