Hop til indhold
Guest Thaimig

Tænk sig det sku ske for mig, med Århus Thai

Recommended Posts

Guest Thaimig

Jeg efterlyste under linket https://annoncelight.dk/showad/236803 i sidste uge, men uden respons :shock: 

nå men man ska åbenbart gøre alt selv, det vist sig at det sku jeg aldrig ha gjort, i hvert fald ikk her :( 

Det var så absolut det dårligste Thai besøg jeg har gjort til dato, og der har været et par stykker :P 

Jeg havde i forvejen skrevet med pigen og fået bekræftet at det var hende på billeder og efter lang

skriveri fik jeg også Adr. Augustenborggade i Århus. Men som sædvanlig ingen pris men Ok.

Op på Scooteren og af sted det gik, indtil jeg sku igennem Risskov ( ja i ska sku ha alle detaljer med)

hvor Politiet åbenbart lige havde gang i noget skyderi og ja, allerede der, burde jeg nok ha vendt om :shock: 

jeg mødte så op på Adr. Som jeg i øvrigt godt kendte i forvejen men under andre omstændigheder?

Hvor pigen ku fortælle at prisen for Fp var 1200,-  nå men Ok, pigen var yderst smuk (dog ikk pigen

på billeder) jeg spurgte dog til tiden på selve massagen og hun sagde så 40 min. Fint vi gik i gang

Efter en hva jeg vil kalde, noget olie opvarmnings massage, gik vi så over til det som jeg egentlig

var kommet efter, til min store undrende stod pigen stadig med kjole på? (Hold da op det bliver

en lang aften, og måske derfor jeg sjælden skriver en egentlig Anmeldelse ) Sorry, men tilbage

til akten, hun gik direkte i gang med et Hj, Ok gad vide om der sker mere??? Dog løftede hun

lidt op i kjolen og senere tog hun den dog af??? Hvor hun sagde, Do not touch my pussy???

Øhh det bliver sku da ikk nemt det her? Hun fortsatte Hj og hvor jeg så forslog noget sex som

vi jo havde aftalt, hvorefter hun lagde sig på ryggen med samlet ben, (det bliver ikk nemt det

her) hvor hun siger, at hvis jeg vil knep hende sku jeg ha taget et kondom med :shock: 

Orker ikk at belemrer jer med resten :( men til jer der gad læse den kedelige Anmeldelse,

Ja så skriver jeg den udelukkende fordi jeg skylder den, og ska nok lade være med at fylde

Eg med mere kedelig skriv foreløbig :P 

Go aften, Østjylland :D 

H. Håbløs Thaimig

Nb. Stod på gaden 40 min senere

Redigeret af Thaimig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
8000 skrev, for 12 timer siden:

Ved du om det var Pim selv der stod for denne ringe oplevelse.

8000

Ja 100 på det var Pim, så nu har jeg i hvert fald givet min støtte til dårlig Thaisex :shock: 

omvendt kan det fremover kun blive bedre og helt klart et andet sted :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også selv været der.. Hun er flot, men jeg gør det ikke igen,for hun er en iskold forretnings kvinde, og der er absolut 0,0  indlevelse og 0,0 Gf oplevelse fra hendes side.

Så min anbefaling er også Gå uden om dette sted og find et alternativ :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Treesome skrev, den ‎01‎-‎11‎-‎2017 at 16:42:

Hun er flot, men jeg gør det ikke igen,for hun er en iskold forretnings kvinde, og der er absolut 0,0  indlevelse og 0,0 Gf oplevelse fra hendes side.

Lige pressis 0,0 og 0,0 og ja 0,0 og hva der så lige sker for hende er jeg nok også foruden :( 

men at det så lige sku koste 1200,- for nothing havde jeg ikk forestillet mig :-o 

men hva, vi lærer så længe vi lever, men undre mig dog der ikk er flere af same same oplevelse :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder godt nok som en træls oplevelse, og så til 1.200,- :(

Der burde da ellers være bedre og billigere alternativer i Aarhus/Østjylland; eller er alle de gode thaipiger rykket til Vejle?

Det er nogle måneder siden jeg sidst var i Aarhus; men besøger altid Gib i Thorvaldsensgade, og hvis man springer massagen over og nøjes med en time med sex, er det min erfaring, at man kan få den oplevelse til samme pris, som du gav for din triste oplevelse.

Jeg kan kun ønske dig bedre held næste gang. ;)

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Schwartz Nielsen skrev, den ‎03‎-‎11‎-‎2017 at 22:58:

Jeg kan kun ønske dig bedre held næste gang. ;)

Tak! Ja det bliver det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer. 

Nej alle de gode thai piger er ikke rykket til Vejle. Men må erkende, at der er mange gode/søde thaipiger i Vejle. :-)

Hos PP Thaimassage er der absolut meget gode oplevelser at hente.

Gip er jo som Gip er. Hende kan I læse en masse om. Ment så der Mint samme sted som giver super lækker og intensiv sex oplevelser. Synes hun er en de mest nærværende piger jeg har oplevet. Hun er kommet tilbage for et par uger siden, Jeg har haft 2 fantastiske oplevelser med hende siden. Men så er der jo også Thong på stedet. Hun er også super sød. Er dog i tvivl om hun måske er rejst tilbage til Thailand, men tror det nu ikke.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...