Hop til indhold

Recommended Posts

Det er da mere reglen end undtagelsen. Jeg vil mene, at de har indrettet sig efter danske præferencer – hvis man skal dømme ud fra billederne i Asia-namnam.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Det er da mere reglen end undtagelsen. Jeg vil mene, at de har indrettet sig efter danske præferencer – hvis man skal dømme ud fra billederne i Asia-namnam.

Ja, enig med X, min erfaring er at det er sværere at finde en der er behåret...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Himmerlændingen skrev, for 10 minutter siden:

Må man spørge hvor i landet du slår dine folder - for I mit område har jeg kun oplevet en enkelt med en lille smule behåring? Så måske jeg kan hjælpe lidt på vej ;-)

Odense :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Himmerlændingen skrev, for 10 minutter siden:

Må man spørge hvor i landet du slår dine folder - for I mit område har jeg kun oplevet en enkelt med en lille smule behåring? Så måske jeg kan hjælpe lidt på vej ;-)

hvis det mig du spørg ?

pt besøger jeg piger/kvinder på lf-sydsj

men har igennem mange år ,besøgt over hele sjælland

og syntes der var langt mellem de helt glatte

der var mange der var trimmede-landingsbane -osv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 23 timer siden:

Det er da mere reglen end undtagelsen. Jeg vil mene, at de har indrettet sig efter danske præferencer – hvis man skal dømme ud fra billederne i Asia-namnam.

Billederne i Asia-namnam? Hvad er det lige?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Himmerlændingen skrev, for 22 timer siden:

Må man spørge hvor i landet du slår dine folder - for I mit område har jeg kun oplevet en enkelt med en lille smule behåring? Så måske jeg kan hjælpe lidt på vej ;-)

Er fortrinvist i Odense. Her har jeg vel besøgt 7-8 forskellige. Ingen af dem har været glatte. Hører da gerne hvor de glatte holder til. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Billederne i Asia-namnam? Hvad er det lige?

Det er er tråd med billeder af asiatiske piger, startet af Happy-Hippo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 21 minutter siden:

Det er er tråd med billeder af asiatiske piger, startet af Happy-Hippo

Det er jo meget fint. Nu nævnte jeg selvfølgelig heller ikke at det skulle være kvinder der er på en dansk (fynsk) massageklinik som man rent faktisk kan komme og besøge.... Det tror jeg næppe man kan kvinderne i den tråd. Men det var nu en gang det jeg mente. Hvilket jeg egentligt regnede med var en selvfølge når det nu var i dette forum tråden blev startet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej med jer ! har været i Danmark det meste af sommeren 2018 , og mest opholdt mig i det sønderjyske.

har prøvet flere forskellige massage parlours  ,her og i det nord tyske , har faktisk altid kun  mødt glatte

thai piger , nu er jeg tilbage i New Zealand hvor jeg bor og her går jeg til massage  en gang om ugen ved den samme

dejlige Thai massør som jeg har gjort de sidste 2 til 3 år !! og hun er også total glat og dejlig 51 år

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...