Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, Coco ser verkligt fin ud. Jeg har kun vaeret på DaisyClub en gang og det var ikke så godt den gang. GFE udloves men det fick jeg ikke, kun en modvillig kyss på munnen. Ikke nogen GFE, ikke kaertegn, hugs eller noget sådant, kun et BJ og lidt massage som ikke var så godt.

Men det ku sagtens vaere at jeg hade "bad luck" den gang og at det er et godt sted idag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
woolfman2 skrev, 1 time siden:

Ja, Coco ser verkligt fin ud. Jeg har kun vaeret på DaisyClub en gang og det var ikke så godt den gang. GFE udloves men det fick jeg ikke, kun en modvillig kyss på munnen. Ikke nogen GFE, ikke kaertegn, hugs eller noget sådant, kun et BJ og lidt massage som ikke var så godt.

Men det ku sagtens vaere at jeg hade "bad luck" den gang og at det er et godt sted idag.

Ja Coco ser rigtig sød ud. Har dog kun prøvet Dmni af de piger som er der lige nu, og hun gav mig en super oplevelse. Anmeldelse lavet for et par uger siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I met her last year and shes beautiful. I just saw that shes back so I cant wait to meet her again. You might need some luck to get a good experience tho.. I wanted 30 min with her but as soon as she started bj i said i wanted 1hr instead. She didnt seem very nice somehow but then we realized we speak the same language and then it got much better so maybe she was just not very comfortable with english.. I have no idea. Been waiting for her to come back so ill visit her this weekend. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...