Hop til indhold
deralte

Ekstrabladet

Recommended Posts

Deres Side 9 piger viser efterhånden mindre og mindre og...er de overhovedet danske?

Engang vise pigerne i "Se og Hør" lidt mis. Det gør de vidst heller ikke mere..

Kæft, det går tilbage for bladbranchen i  Danmark..

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 49 minutter siden:

Deres Side 9 piger viser efterhånden mindre og mindre og...er de overhovedet danske?

Engang vise pigerne i "Se og Hør" lidt mis. Det gør de vidst heller ikke mere..

Kæft, det går tilbage for bladbranchen i  Danmark..

Jeg er ikke sikker på, at det var dét, som trådstarter mente. Mon ikke det var noget med tekniske problemer i forbindelse med visning af annoncerne?

Derudover har du ret: En ægte side 9-pige skal da (minimum) være topløs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplever, at siden gang på gang fryser med en meddelelse om et langvarigt script.

Og så er reklamemængden efterhånden så stor og interaktiv, at det kan være noget langsommeligt at loade de enkelte artikler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har længe være knas med funktionerne på siden. Man skulle fx skrive søgeordet og klikke enter to gange for at få resultaterne frem. Tror de roder lidt i websidens værktøjskasse for tiden. Indimellem er tekststørrelsen relativt stor etc. Jeg er også i tvivl om hvorvidt søgeresultaterne viser alle relevante annoncer. I sidste ende er det jo annoncørerne, som betaler, der må føle sig snydt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svarene. Det er altså ikke min computer, der har en speciel overfølsomhed overfor Ekstrabladet. Måske er der en webmasterpraktikant  i gang med at øve sig på siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...