deralte 2239 Skrevet 31. Oktober, 2017 Oplever I andre også, at annoncerne ikke fungerer optimalt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 31. Oktober, 2017 Deres Side 9 piger viser efterhånden mindre og mindre og...er de overhovedet danske? Engang vise pigerne i "Se og Hør" lidt mis. Det gør de vidst heller ikke mere.. Kæft, det går tilbage for bladbranchen i Danmark.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 31. Oktober, 2017 ppd skrev, for 49 minutter siden: Deres Side 9 piger viser efterhånden mindre og mindre og...er de overhovedet danske? Engang vise pigerne i "Se og Hør" lidt mis. Det gør de vidst heller ikke mere.. Kæft, det går tilbage for bladbranchen i Danmark.. Jeg er ikke sikker på, at det var dét, som trådstarter mente. Mon ikke det var noget med tekniske problemer i forbindelse med visning af annoncerne? Derudover har du ret: En ægte side 9-pige skal da (minimum) være topløs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 31. Oktober, 2017 Jeg oplever, at siden gang på gang fryser med en meddelelse om et langvarigt script. Og så er reklamemængden efterhånden så stor og interaktiv, at det kan være noget langsommeligt at loade de enkelte artikler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 31. Oktober, 2017 Der har længe være knas med funktionerne på siden. Man skulle fx skrive søgeordet og klikke enter to gange for at få resultaterne frem. Tror de roder lidt i websidens værktøjskasse for tiden. Indimellem er tekststørrelsen relativt stor etc. Jeg er også i tvivl om hvorvidt søgeresultaterne viser alle relevante annoncer. I sidste ende er det jo annoncørerne, som betaler, der må føle sig snydt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 31. Oktober, 2017 Tak for svarene. Det er altså ikke min computer, der har en speciel overfølsomhed overfor Ekstrabladet. Måske er der en webmasterpraktikant i gang med at øve sig på siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg