Hop til indhold

Sexy Luna Nørresundby

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen, der har erfaringer med Luna fra Annoncelight ? Er i Nørresundby 

Skrevet

Jeg lytter med her, da jeg har overvejet at besøge hende.

Skrevet

Søg på Sofia Latina. Samme gp

Skrevet
anon skrev, for 16 timer siden:

Søg på Sofia Latina. Samme gp

Jeg kan ikke finde så meget om hende under det andet navn. Har du besøg hende Anon? Hvis du har, kan du så ikke give en anmeldelse?

Skrevet

Jeg har ikke besøgt hrbde, men hvis du søger på det navn her, kommer der positive ting frem 

Skrevet

Jeg har nu besøgt Luna. Billederne er af Luna, selvom hun nu er blevet lidt ældre og også har fået lidt flere kilo på sidebenene. Brysterne er med silicone. Jeg fik en halv time til en tusse. Luna taler kun spansk og portugesisk, men med tegnsprog og enkelte ord, så gik det sagtens. I sengen er Luna en erfaren pige og hun foreslog selv at give mig prostata massage (uden merpris). Luna er i godt humør og jeg kan godt finde på at besøge hende igen.

Pelle

Skrevet

Mange tak :) kender hende ikke men har da overvejet hende , gi lige en besked om hun er turen værd 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.