Gæst Skrevet 30. Oktober, 2017 Hej derude Så denne https://annoncelight.dk/showad/235214 og tænkte straks, at det lød som noget jeg ville prøve. Derfor vil jeg høre jer ad, om der er nogen der har været forbi kvinden, og om de vil dele oplevelsen med mig inden jeg bestiller tid hos hende. Vil gerne vide om der er mulighed for mere og hvordan kvinden ser ud. Ved godt der står "intet intimt" i annoncen, men det kunne jo være hun selv blev lidt varm under massagen. ollie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Supermayn Skrevet 30. Oktober, 2017 Vil også meget gerne høre mere. Synes det virker lidt underligt at man opretter en annonce på annoncelight, hvor man tilbyder massage uden mulighed for mere? Eller er det bare mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 30. Oktober, 2017 Det som støder mig mest er at der kun er mulighed for mail kontakt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Oktober, 2017 Supermayn skrev, for 1 time siden: Vil også meget gerne høre mere. Synes det virker lidt underligt at man opretter en annonce på annoncelight, hvor man tilbyder massage uden mulighed for mere? Eller er det bare mig? Også min første indskydelse powerpoint skrev, for 5 minutter siden: Det som støder mig mest er at der kun er mulighed for mail kontakt. Ja, det virker lidt underligt at det skal være så hemmelighedsfuldt, når nu der er tale om alm wellnessmassage, for så er det vel bare med få nogle kunder igennem fabrikken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elly 17 Skrevet 30. Oktober, 2017 Der er absolut ikke noget ekstra der kun alm massage ikke værd at køre langt efter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai style 13 Skrevet 30. Oktober, 2017 En beskrivelse af stedet, pigen, massagen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. November, 2017 Elly skrev, den 30/10/2017 at 21:34: Der er absolut ikke noget ekstra der kun alm massage ikke værd at køre langt efter Er det noget du måske kunne uddybe lidt nærmere, tænker herpå hvordan kvinden så ud (påklædning/alder/kropsbygning) og om massagen var udmærket. Eller havde du måske bare for høje forventninger til hvad der måske skulle ske? ollie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elly 17 Skrevet 5. November, 2017 det er ikke så nemt at komme i kontakt med hende men når du først får kontakt får du at vide det kun er alm massage og ikke mere at komme efter både på mail og tlf hun er alm påklædt ret alm kvinde på ca 45 massagen er rigtig god Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg